Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου με τίτλο “Branding EU – Branding and extroversion of EU enterprises” η εταιρία OECON Group, προχωρά στην διεξαγωγή μιας διευρυμένης έρευνας σχετικής με τα προβλήματα της εξαγωγικής δραστηριότητας σε Ουγγαρία, Ελλάδα, Κύπρο και Ισπανία.
Κύριος στόχος του έργου “Branding EU” είναι η ανάπτυξη μίας κοινής ευρωπαϊκής στρατηγικής με σκοπό την προσαρμογή των εταιριών στις αλλαγές της αγοράς βάση των απαιτήσεων των νέων προϊόντων. Μέσω του έργου θα δοθούν σημαντικά πλεονεκτήματα σε Ευρωπαϊκές Εξαγωγικές Εταιρίες καθώς και σε ειδικούς στις εξαγωγές παρέχοντας τους σχετικά εργαλεία και εκπαιδευτικό υλικό, με σκοπό την καλύτερη ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας και της εμπορικής επωνυμίας των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, το οποίο θα οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών και στο ξεκίνημα αυτών.
Επιπλέον, το έργο στοχεύει στην προώθηση της εξαγωγικής κουλτούρας και των στρατηγικών ανάπτυξης εμπορικής επωνυμίας των επιχειρήσεων, στην δημιουργία ενός οδηγού εξαγωγών και εμπορικής επωνυμίας, καθώς και στην ανάπτυξη μιας Ευρωπαϊκής έκθεσης σχετικής με τους προαναφερόμενους τομείς και τις επιπτώσεις σε άλλους οργανισμούς στις συμμετέχουσες χώρες.
Στο έργο συμμετέχουν πέντε φορείς: το ίδρυμα Kisalföld Foundation for Enterprise Promotion και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Győr-Moson από την Ουγγαρία, Ο Σύνδεσμος Association Intercultural Europe – Go Europe από την Ισπανία, η εταιρία G.G.Eurosuccess Consulting Ltd από την Κύπρο και η εταιρία μας OECON GROUP από την Ελλάδα. Για να λάβετε μέρος στην έρευνα μας, παρακαλούμε συμπληρώστε το παρακάτω online ερωτηματολόγιο, στα Ελληνικά.
Η συμπλήρωση δεν διαρκεί πάνω από 10 λεπτά και η βοήθειά σας θα αυξήσει την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων του έργου!
Για επιπλέον πληροφορίες ή διευκρινήσεις σχετικά με το έργο και το ερωτηματολόγιο, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.