by Institute of Entrepreneurship Development iED

Visual Marketing: Τι Είναι και Ποια η Σημασία του

της Όλγας Κέφη

Εν έτη 2022, όλες οι πτυχές της καθημερινότητας περιστρέφονται με κάποιο τρόπο γύρω από το διαδίκτυο. Η οπτικοποίηση της πληροφορίας, ειδικά μέσα από τα social media άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο.  Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής λοιπόν, οι επιχειρήσεις επικεντρώνουν πλέον την στρατηγική τους γύρω από το visual marketing. Τι ακριβώς  είναι όμως το visual marketing;

Visual Marketing: Τι είναι;

Ως υποσύνολο του content marketing, το visual marketing εστιάζει στη σύνδεση με το κοινό/καταναλωτή μέσω οπτικών μέσων. Αυτό περιλαμβάνει εικόνες, βίντεο και γενικότερα δημιουργικό και μοναδικό οπτικό περιεχόμενο. Έτσι η επιχείρηση βοηθά τους πελάτες της να οπτικοποιήσουν καλύτερα τα προϊόντα, να αλληλεπιδρούν με τις καμπάνιες και τελικώς να προχωρήσουν σε αγορά.

Άλλωστε ο άνθρωπος από την φύση του, ανταποκρίνεται καλύτερα σε μη λεκτική επικοινωνία. Οι ψυχολόγοι πιστεύουν ότι τα οπτικά στοιχεία βοηθούν να θυμόμαστε και να διατηρούμε περισσότερες λεπτομέρειες, ενώ προσελκύουν περισσότερο την προσοχή του καταναλωτή, αλληλοεπιδρώντας με τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις του. Τα οπτικά στοιχεία δημιουργούν πιο ισχυρές συνδέσεις στον εγκέφαλο, σε σχέση με μία σειρά κειμένων, που πιθανό θα ξεχαστούν μόλις διαβαστούν. Με αυτό τον τρόπο, το προϊόν και το brand της επιχείρησης αποκτά απτό χαρακτήρα.

Η έρευνα του HubSpot για το 2021 αποκάλυψε ότι το 70% των εταιρειών επενδύουν στο content marketing, επομένως κατά συνέπεια στο visual marketing. Το πραγματικά “shareable” περιεχόμενο είναι αυθεντικό, μοναδικό, εντυπωσιακό και — προκειμένου να έχει απήχηση — οπτικό. Τι μπορεί να περιλαμβάνει;

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...