by Institute of Entrepreneurship Development iED

Cross-Posting: Τι Είναι & Πού Χρησιμεύει

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου 

Aρχικά, τι είναι το Cross-Posting;

To Cross-Posting είναι η αναδημοσίευση του περιεχομένου που δημοσιεύεται σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε πολλά διαφορετικά μέσα. Για παράδειγμα, ένα κείμενο, φωτογραφία ή βίντεο “ανεβαίνει” στο Twitter και αναδημοσιεύεται στο Facebook. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα δημοφιλής στρατηγική στην προώθηση μίας επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο, οι διαχειριστές των σελίδων μίας επιχείρησης εξοικονομούν χρόνο, καθώς δεν χρειάζεται να παράγουν εξ’ ολοκλήρου νέο περιεχόμενο για κάθε πλατφόρμα. Επιπλέον, επικεντρώνονται περισσότερο στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής, αλλά και στην αξιολόγησή της, μέσω των analytics.

Δηλαδή Χρησιμοποιούνται τα Ίδια Posts;

Μία παρανόηση του Cross-Posting είναι πως το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στις πλατφόρμες είναι πανομοιότυπο, το οποίο δεν ισχύει. Όταν κανείς ανεβάζει συνέχεια τα ίδια βίντεο, κείμενα και φωτογραφίες, καταντά κοινότυπος, προβλέψιμος και δεν δημιουργεί καμία ιδιαίτερη αίσθηση στο κοινό του.

#1 tip: Προσαρμογή του Περιεχομένου

Το μυστικό του επιτυχημένου Cross-Posting είναι η προσαρμογή του περιεχομένου στο ύφος και τη φιλοσοφία του κάθε μέσου. Για παράδειγμα, ένα σύντομο βίντεο έχει μεγάλη απήχηση στο TikTok και το το Instagram, αλλά μικρότερη στο Twitter, επειδή το Twitter βασίζεται περισσότερο στον γραπτό λόγο και λιγότερο στην εικόνα.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στα Προσεχή Webinars του EYES...

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα ταξίδι που θα συνδέει τις επαγγελματικές σας φιλοδοξίες με τον κοινωνικό αντίκτυπο; Το Ευρωπαϊκό Έργο EYES ξεκινάει την πολυαναμενόμενη...

Δωρεάν Διαδικτυακή Εκδήλωση: Εφαρμογή και Αναπαραγωγή...

Πληροφορίες Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στη διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Εφαρμογή και Αναπαραγωγή Έργου και Παραδοτέων εκτός των Χωρών-Εταίρων», που θα διεξαχθεί την...

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Πώς Αποκτιέται;

της Ευθαλίας Μπουγίδου Ακούγοντας κανείς τον όρο “επιχείρηση” ενδεχομένως αυτόματα φέρει στη σκέψη του και την έννοια του “κέρδους”. Προκειμένου, επομένως, να επιτύχει μια επιχείρηση...

Πρώτη Συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας στον...

Λάρισα, 6 Νοεμβρίου 2023 Η πρώτη συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας, η οποία συστάθηκε και συγκροτήθηκε με σκοπό την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης στη...

Επιχειρησιακή Κουλτούρα και η Διαμόρφωση της

Της Ελευθερίας Χασάπη Οι επιχειρήσεις συνιστούν πολυάνθρωπες ομάδες που χρειάζονται – για να λειτουργήσουν ομαλά- διαμορφωμένη επιχειρησιακή κουλτούρα, ήτοι ένα σύνολο αξιών και κανόνων συμπεριφοράς. Το σύνολο αυτό αποτελεί σύμπλεγμα τεσσάρων παραγόντων,...