by Institute of Entrepreneurship Development iED

Cross-Posting: Τι Είναι & Πού Χρησιμεύει

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου 

Aρχικά, τι είναι το Cross-Posting;

To Cross-Posting είναι η αναδημοσίευση του περιεχομένου που δημοσιεύεται σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε πολλά διαφορετικά μέσα. Για παράδειγμα, ένα κείμενο, φωτογραφία ή βίντεο “ανεβαίνει” στο Twitter και αναδημοσιεύεται στο Facebook. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα δημοφιλής στρατηγική στην προώθηση μίας επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο, οι διαχειριστές των σελίδων μίας επιχείρησης εξοικονομούν χρόνο, καθώς δεν χρειάζεται να παράγουν εξ’ ολοκλήρου νέο περιεχόμενο για κάθε πλατφόρμα. Επιπλέον, επικεντρώνονται περισσότερο στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής, αλλά και στην αξιολόγησή της, μέσω των analytics.

Δηλαδή Χρησιμοποιούνται τα Ίδια Posts;

Μία παρανόηση του Cross-Posting είναι πως το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στις πλατφόρμες είναι πανομοιότυπο, το οποίο δεν ισχύει. Όταν κανείς ανεβάζει συνέχεια τα ίδια βίντεο, κείμενα και φωτογραφίες, καταντά κοινότυπος, προβλέψιμος και δεν δημιουργεί καμία ιδιαίτερη αίσθηση στο κοινό του.

#1 tip: Προσαρμογή του Περιεχομένου

Το μυστικό του επιτυχημένου Cross-Posting είναι η προσαρμογή του περιεχομένου στο ύφος και τη φιλοσοφία του κάθε μέσου. Για παράδειγμα, ένα σύντομο βίντεο έχει μεγάλη απήχηση στο TikTok και το το Instagram, αλλά μικρότερη στο Twitter, επειδή το Twitter βασίζεται περισσότερο στον γραπτό λόγο και λιγότερο στην εικόνα.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...