by Institute of Entrepreneurship Development iED

Visual Marketing: Τι Είναι και Ποια η Σημασία του

της Όλγας Κέφη

Εν έτη 2022, όλες οι πτυχές της καθημερινότητας περιστρέφονται με κάποιο τρόπο γύρω από το διαδίκτυο. Η οπτικοποίηση της πληροφορίας, ειδικά μέσα από τα social media άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο.  Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής λοιπόν, οι επιχειρήσεις επικεντρώνουν πλέον την στρατηγική τους γύρω από το visual marketing. Τι ακριβώς  είναι όμως το visual marketing;

Visual Marketing: Τι είναι;

Ως υποσύνολο του content marketing, το visual marketing εστιάζει στη σύνδεση με το κοινό/καταναλωτή μέσω οπτικών μέσων. Αυτό περιλαμβάνει εικόνες, βίντεο και γενικότερα δημιουργικό και μοναδικό οπτικό περιεχόμενο. Έτσι η επιχείρηση βοηθά τους πελάτες της να οπτικοποιήσουν καλύτερα τα προϊόντα, να αλληλεπιδρούν με τις καμπάνιες και τελικώς να προχωρήσουν σε αγορά.

Άλλωστε ο άνθρωπος από την φύση του, ανταποκρίνεται καλύτερα σε μη λεκτική επικοινωνία. Οι ψυχολόγοι πιστεύουν ότι τα οπτικά στοιχεία βοηθούν να θυμόμαστε και να διατηρούμε περισσότερες λεπτομέρειες, ενώ προσελκύουν περισσότερο την προσοχή του καταναλωτή, αλληλοεπιδρώντας με τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις του. Τα οπτικά στοιχεία δημιουργούν πιο ισχυρές συνδέσεις στον εγκέφαλο, σε σχέση με μία σειρά κειμένων, που πιθανό θα ξεχαστούν μόλις διαβαστούν. Με αυτό τον τρόπο, το προϊόν και το brand της επιχείρησης αποκτά απτό χαρακτήρα.

Η έρευνα του HubSpot για το 2021 αποκάλυψε ότι το 70% των εταιρειών επενδύουν στο content marketing, επομένως κατά συνέπεια στο visual marketing. Το πραγματικά “shareable” περιεχόμενο είναι αυθεντικό, μοναδικό, εντυπωσιακό και — προκειμένου να έχει απήχηση — οπτικό. Τι μπορεί να περιλαμβάνει;

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...