by Institute of Entrepreneurship Development iED

Visual Marketing: Τι Είναι και Ποια η Σημασία του

της Όλγας Κέφη

Εν έτη 2022, όλες οι πτυχές της καθημερινότητας περιστρέφονται με κάποιο τρόπο γύρω από το διαδίκτυο. Η οπτικοποίηση της πληροφορίας, ειδικά μέσα από τα social media άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο.  Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής λοιπόν, οι επιχειρήσεις επικεντρώνουν πλέον την στρατηγική τους γύρω από το visual marketing. Τι ακριβώς  είναι όμως το visual marketing;

Visual Marketing: Τι είναι;

Ως υποσύνολο του content marketing, το visual marketing εστιάζει στη σύνδεση με το κοινό/καταναλωτή μέσω οπτικών μέσων. Αυτό περιλαμβάνει εικόνες, βίντεο και γενικότερα δημιουργικό και μοναδικό οπτικό περιεχόμενο. Έτσι η επιχείρηση βοηθά τους πελάτες της να οπτικοποιήσουν καλύτερα τα προϊόντα, να αλληλεπιδρούν με τις καμπάνιες και τελικώς να προχωρήσουν σε αγορά.

Άλλωστε ο άνθρωπος από την φύση του, ανταποκρίνεται καλύτερα σε μη λεκτική επικοινωνία. Οι ψυχολόγοι πιστεύουν ότι τα οπτικά στοιχεία βοηθούν να θυμόμαστε και να διατηρούμε περισσότερες λεπτομέρειες, ενώ προσελκύουν περισσότερο την προσοχή του καταναλωτή, αλληλοεπιδρώντας με τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις του. Τα οπτικά στοιχεία δημιουργούν πιο ισχυρές συνδέσεις στον εγκέφαλο, σε σχέση με μία σειρά κειμένων, που πιθανό θα ξεχαστούν μόλις διαβαστούν. Με αυτό τον τρόπο, το προϊόν και το brand της επιχείρησης αποκτά απτό χαρακτήρα.

Η έρευνα του HubSpot για το 2021 αποκάλυψε ότι το 70% των εταιρειών επενδύουν στο content marketing, επομένως κατά συνέπεια στο visual marketing. Το πραγματικά “shareable” περιεχόμενο είναι αυθεντικό, μοναδικό, εντυπωσιακό και — προκειμένου να έχει απήχηση — οπτικό. Τι μπορεί να περιλαμβάνει;

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στα Προσεχή Webinars του EYES...

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα ταξίδι που θα συνδέει τις επαγγελματικές σας φιλοδοξίες με τον κοινωνικό αντίκτυπο; Το Ευρωπαϊκό Έργο EYES ξεκινάει την πολυαναμενόμενη...

Δωρεάν Διαδικτυακή Εκδήλωση: Εφαρμογή και Αναπαραγωγή...

Πληροφορίες Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στη διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Εφαρμογή και Αναπαραγωγή Έργου και Παραδοτέων εκτός των Χωρών-Εταίρων», που θα διεξαχθεί την...

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Πώς Αποκτιέται;

της Ευθαλίας Μπουγίδου Ακούγοντας κανείς τον όρο “επιχείρηση” ενδεχομένως αυτόματα φέρει στη σκέψη του και την έννοια του “κέρδους”. Προκειμένου, επομένως, να επιτύχει μια επιχείρηση...

Πρώτη Συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας στον...

Λάρισα, 6 Νοεμβρίου 2023 Η πρώτη συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας, η οποία συστάθηκε και συγκροτήθηκε με σκοπό την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης στη...

Επιχειρησιακή Κουλτούρα και η Διαμόρφωση της

Της Ελευθερίας Χασάπη Οι επιχειρήσεις συνιστούν πολυάνθρωπες ομάδες που χρειάζονται – για να λειτουργήσουν ομαλά- διαμορφωμένη επιχειρησιακή κουλτούρα, ήτοι ένα σύνολο αξιών και κανόνων συμπεριφοράς. Το σύνολο αυτό αποτελεί σύμπλεγμα τεσσάρων παραγόντων,...