by Institute of Entrepreneurship Development iED

Πώς Φτιάχνεται Ένα Πετυχημένο E-Shop

του Μάριου Αναστασίου

Η καραντίνα έφερε μεταξύ όλων των άλλων και μία σημαντική αλλαγή στον κόσμο του εμπορίου. Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ψωνίζουν ηλεκτρονικά πλέον. Αυτό οδηγεί τις επιχειρήσεις στη διατύπωση ενός αμείλικτου ερωτήματος: Πώς φτιάχνεται ένα πετυχημένο e-shop;

Για να απαντήσουμε θα σταθούμε σε πέντε παράγοντες. Πρώτον, στην ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μίας επιχείρησης. Τι πουλάει η επιχείρηση; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά της έναντι του ανταγωνισμού; Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές της; Πόσα χρήματα διαθέτει; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα οδηγούν τους επιχειρηματίες στον σχεδιασμό στρατηγικής για τη δημιουργία ενός πετυχημένου e-shop.

Η στρατηγική αυτή συμπυκνώνεται σε δύο λέξεις. Βελτιστοποίηση και ανάπτυξη. Ας τις αναλύσουμε μία μία με τη σειρά. Η βελτιστοποίηση αναφέρεται στην προσπάθεια μιας επιχείρησης να διορθώσει τις ατέλειές της και να πετύχει τους στόχους της. Η ανάπτυξη αναφέρεται στη μακροπρόθεσμη προσπάθειά της να διευρυνθεί. Αμφότεροι οι δύο στόχοι αυτοί πρέπει να συγκεκριμενοποιηθούν, αλλά πάντοτε καταλήγουν σε ένα ερώτημα: «Πώς θα αποδώσουν τα λεφτά που δώσαμε;».

Βήματα για την Επιτυχία

Πρώτα απ’ όλα, έχουμε την προσεκτική διαχείριση του budget. Πώς το κάνουμε αυτό στην πράξη; Ελέγχουμε την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των ψηφιακών προωθητικών ενεργειών μας, φυσικά. Ελέγχουμε π.χ. ποια αποτελέσματα μας έφερε η χρήση κάποιων καναλιών όπως τα social media, οι μηχανές αναζήτησης ή το site μας. Φυσικά, το ρήμα «ελέγχω» συνδέεται στον κόσμο του digital marketing με τη φράση «ανάλυση δεδομένων».

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...