Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες, που διαμορφώνονται. Κάποιες από αυτές τις εξελίξεις είναι η χρήση των social media για την προώθηση των επιχειρήσεών τους, όπως και άλλες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας κλάδος της πληροφορικής, ο οποίος λειτουργεί σαν τον άνθρωπο. Ασχολείται με τη λήψη των αποφάσεων και την αντιμετώπιση των προβλημάτων βασισμένος στην πραγματοποίηση των εργασιών σε διάφορα υπολογιστικά συστήματα, όπου τυπικά θα χρειαζόταν η παρέμβαση του ανθρώπου. Είναι γεγονός λοιπόν πως η τεχνητή νοημοσύνη και το μάρκετινγκ θα συσχετιστούν και θα συνδυαστούν μεταξύ τους με διαφόρους τρόπους τα επόμενα χρόνια. Μερικοί από αυτούς είναι οι εξής:
Τεχνητή Νοημοσύνη: Μηχανική Μάθηση και Chatbots
Τα chatbots συναντώνται σχεδόν σε κάθε ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο στον τομέα της διαφήμισης, ανεξαρτήτως περιεχομένου αυτής. Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση συνέβαλε στην κρισιμότητα του ρόλου των chatbots. Έτσι, πλέον τα bots, όταν οι πελάτες θέλουν να εξυπηρετηθούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά, παρεμβαίνουν, μέσω της δυνατότητάς τους να αξιολογούν πιο πολύπλοκα ερωτήματα και να απαντούν κατάλληλα στους χρήστες. Πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και για τη φήμη και ανάπτυξη μίας επιχείρησης.
Επίσης, τα ίδια, εκτός από την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών επιδρούν θετικά και με άλλους ρόλους. Μειώνονται τα λειτουργικά κόστη για τις επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να αυξάνονται και να πραγματοποιούνται. Έτσι, οι πελάτες αισθάνονται ευχάριστα με τη χρήση τους και το απολαμβάνουν.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.