by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη

Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες, που διαμορφώνονται. Κάποιες από αυτές τις εξελίξεις είναι η χρήση των social media για την προώθηση των επιχειρήσεών τους, όπως και άλλες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας κλάδος της πληροφορικής, ο οποίος λειτουργεί σαν τον άνθρωπο. Ασχολείται με τη λήψη των αποφάσεων και την αντιμετώπιση των προβλημάτων βασισμένος στην πραγματοποίηση των εργασιών σε διάφορα υπολογιστικά συστήματα, όπου τυπικά θα χρειαζόταν η παρέμβαση του ανθρώπου. Είναι γεγονός λοιπόν πως η τεχνητή νοημοσύνη και το μάρκετινγκ θα συσχετιστούν και θα συνδυαστούν μεταξύ τους με διαφόρους τρόπους τα επόμενα χρόνια. Μερικοί από αυτούς είναι οι εξής:

Τεχνητή Νοημοσύνη: Μηχανική Μάθηση και Chatbots

Τα chatbots συναντώνται σχεδόν σε κάθε ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο στον τομέα της διαφήμισης, ανεξαρτήτως περιεχομένου αυτής. Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση συνέβαλε στην κρισιμότητα του ρόλου των chatbots. Έτσι, πλέον τα bots, όταν οι πελάτες θέλουν να εξυπηρετηθούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά, παρεμβαίνουν, μέσω της δυνατότητάς τους να αξιολογούν πιο πολύπλοκα ερωτήματα και να απαντούν κατάλληλα στους χρήστες. Πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και για τη φήμη και ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

Επίσης, τα ίδια, εκτός από την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών επιδρούν θετικά και με άλλους ρόλους. Μειώνονται τα λειτουργικά κόστη για τις επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να αυξάνονται και να πραγματοποιούνται. Έτσι, οι πελάτες αισθάνονται ευχάριστα με τη χρήση τους και το απολαμβάνουν.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Startup Europe Week 2025 στη Λάρισα:...

📅 Τρίτη 13 Μαΐου 2025 | 🕕 18:00–20:00 | 📍 JOIST Innovation Park, Λάρισα Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Θεσσαλικών...

Διαδικτυακά Σεμινάρια Ενδυνάμωσης Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στο...

Μάθε να δημιουργείς φυσικά καλλυντικά και ξεκίνησε τη δική σου επιχείρηση από το σπίτι με υποστήριξη και δικτύωση Τι είναι το Wonderful EU Project Το νέο...

Αναζητούμε Συμμετέχοντες για το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα...

Είσαι εκπαιδευτής ενηλίκων με πάθος για την τεχνολογία και την υποστήριξη της τρίτης ηλικίας; Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σε προσκαλεί να συμμετάσχεις στο διακρατικό...

Η Πραγματικότητα της Νομικής: Σπουδές, Άσκηση...

Η Νομική αποτελεί μια από τις πιο απαιτητικές και συνάμα ουσιαστικές ακαδημαϊκές επιλογές. Οι σπουδές στον τομέα αυτό δεν περιορίζονται στην αποστήθιση νόμων, αλλά...

Ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση και την...

Στις 17 Δεκεμβρίου 2024, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Green Up Yourself, πραγματοποίησε ένα διαδραστικό εργαστήριο στα Εκπαιδευτήρια Μπακογιάννη...