Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Δεν έχεις κατάστημα; Κανένα πρόβλημα

Η παραδοσιακή εικόνα της ελληνικής επιχειρηματικότητας έχει αλλάξει. Με τη σημερινή αστάθεια της αγοράς, όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες στρέφονται σχεδόν αποκλειστικά προς την ιδέα του ηλεκτρονικού καταστήματος, τόσο σαν ένα μέσο μείωσης των εξόδων τους, αλλά και ως μία λύση να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο αριθμό αγοραστών.

Παρόλα αυτά, η καινοτομία τους χάνεται μέσα στο πλήθος όλων των υπόλοιπων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ακόμη και όσοι καταφεύγουν σε ακριβές, εντυπωσιακές SEO στρατηγικές και διαφημίσεις μέσω social media έχουν να αντιμετωπίσουν το διαρκώς αυξανόμενο κύμα του ηλεκτρονικού ανταγωνισμού.

Ποια χαρακτηριστικά θα μπορούσε να αναπτύξει μία ηλεκτρονική start-up εταιρεία, ώστε να έχει ελπίδα ενάντια στους τιτάνες της Ελληνικής αγοράς;

entremarketing

Δημιουργία εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη του ακόμη περισσότερο από ένα φυσικό. Η καλή φήμη που μπορεί να δώσει ένας ικανοποιημένος πελάτης, ειδικά στην εποχή των social media, μπορεί να δημιουργήσει το μελλοντικό σου πελατολόγιο.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εξασφαλίσεις όχι μόνο μία καλή εικόνα μέσω του marketing, αλλά να έχεις μία ξεκάθαρη αξιολόγηση των καναλιών διανομής και διάθεσης οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή. Μην ξεχνάς: μία καλοπληρωμένη διαφήμιση μπορεί να χαθεί στον κυκεώνα του Google, αλλά ένας καλός λόγος στα social media είναι, πλέον, συμβόλαιο.

Σχετικό Άρθρο:  3 Τρόποι Marketing για να αυξήσετε τα έσοδα σας

Μίλα τη γλώσσα των πελατών σου

Η δυνατότητα προσωποποίησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι απεριόριστη. Απλά σκέψου μία ιδέα, «παίξε» με τον κώδικα και η αλλαγή γίνεται στη στιγμή!

Όμως ποια ιδέα είναι η σωστή; Αρκεί μόνο ένα «πιασάρικο» σλόγκαν για να κάνεις της διαφορά;  Ο μόνος τρόπος να ξέρεις την απάντηση είναι να στοχεύσεις τους πελάτες που θες. Οργανώνοντας τα προφίλ των πελατών σου και μετρώντας την αξία του πελατολογίου σου, θα μπορείς εύκολα να δημιουργήσεις τη στρατηγική που χρειάζεσαι.

Προσαρμοστικότητα, κάθε στιγμή

Το Internet αλλάζει. Από φύση του, διαμορφώνεται από τις γνώμες των χρηστών και τις εξελίξεις. Κάθε ηλεκτρονική επιχείρηση οφείλει να μπορεί να αλλάζει μαζί του, αν θέλει όχι μόνο να επιβιώσει αλλά και να διακριθεί.

Αν σκοπεύεις να οδηγήσεις την επιχείρησή σου στην επιτυχία, πρέπει να προσέχεις τον ανταγωνισμό σου και να αξιολογείς τη στρατηγική σου κάθε στιγμή, παρέχοντας όχι μόνο τις καλύτερες δυνατές προσφορές στους πελάτες σου, αλλά και πιο στοχευμένο μήνυμα.

Σχετικό Άρθρο:  Κοινωνική Οικονομία και Μετανάστες: Εργαλεία υποστήριξης από το ΙΝ.ΑΝ.ΕΠ.

Καλά όλα αυτά, αλλά από πού να αρχίσω;

Κάνε το πρώτο βήμα στον ανταγωνιστικό κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, δημιουργώντας marketing στρατηγικές και οργανώνοντας τη φιλοσοφία της διαδικτυακής σου εταιρείας με την ηλεκτρονική πλατφόρμα Entre-Marketing.

Απόκτησε τον προσωπικό σου ηλεκτρονικό σύμβουλο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου, που σου παρέχει τη δυνατότητα…

  • Ανάπτυξης στρατηγικών προώθησης (ώστε να βρίσκεσαι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό)
  • Αξιολόγησης των καναλιών διανομής (για να έχει κάθε πελάτης το προϊόν που θέλει, όταν το θέλει)
  • Βελτιστοποιημένες, ακριβείς προτάσεις για βελτίωση της στρατηγικής σου (δώσε τέλος στην αμφιβολία σου)
  • Δυνατότητα παρακολούθησης του ανταγωνισμού (ώστε να ξέρεις… που πατάς!)
  • Επιλογές δημιουργίας προφίλ των πελατών σου και μέτρηση της αξίας τους (για να οργανώνεις τις προτεραιότητές σου)
  • Υπολογισμό κοστολόγησης των προϊόντων σου (ώστε να δίνεις πάντα την καλύτερη δυνατή τιμή)

Επιπλέον, μάθε ακριβώς την κατάταξή σου στην αγορά σε σχέση με άλλους χρήστες απλά συμπληρώνοντας τις φόρμες και τα ερωτηματολόγια των εργαλείων της πλατφόρμας!

Δεν έχεις κατάστημα; Κανένα πρόβλημα

Related Posts