Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Ακολουθείς τη στρατηγική που σου ταιριάζει;

Πώς ξέρω ότι ακολουθώ τη σωστή στρατηγική;

Το marketing έχει πλέον αλλάξει. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αφήσει πίσω τις παλιές τακτικές σπάταλου εντυπωσιασμού και δίνουν έμφαση στην ανάπτυξη μακροπρόθεσμων στρατηγικών που θα εγγυηθούν πρώτα την επιβίωση και ύστερα την κερδοφορία τους.

 entremarketing

Η διαχείριση μίας επιχείρησης στην Ελλάδα δεν είναι πλέον απλά ζήτημα τύχης: απαιτεί ολοκληρωμένες, καλά δομημένες στρατηγικές αποφάσεις που θα της επιτρέψουν να υπερβεί τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που αντιμετωπίζουμε. Πολλοί επαγγελματίες, στελέχη τμημάτων marketing και επιχειρηματίες βασίζονται σε καλά εκπαιδευμένους, έμπειρους ειδικούς για την αξιολόγηση αυτών των στρατηγικών. Υπάρχουν όμως εναλλακτικές για εκείνους που δε μπορούν να στραφούν σε οικονομολόγους κάθε στιγμή;

Πριν κάνεις το πρώτο βήμα, σκέψου:

  • Συνάδει αυτή η στρατηγική με το brand που έχεις καθιερώσει;
  • Προτιμάς να ακολουθήσεις τακτικές που απευθύνονται στο ευρύτερο αγοραστικό κοινό ή να βάλεις σε προτεραιότητα τους πελάτες σου;
  • Έχεις παρακολουθήσει τις στρατηγικές του ανταγωνισμού;
  • Είναι το προϊόν σου σε ένα βιώσιμο στάδιο του κύκλου ζωής του;
  • Έλαβες υπόψη σου τον προϋπολογισμό προώθησης του προϊόντος;

Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις είναι πάνω από όλα, ζήτημα εμπειρίας και σωστής ενημέρωσης για την κατάσταση της αγοράς. Απαιτούν ξεκάθαρες, καλά δομημένες λύσεις και προσαρμοστικότητα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, κάθε ημέρα της εβδομάδας. Ένας ειδικός δε μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές τις συνεχείς ανάγκες. Για αυτό, μία υπηρεσία ήρθε για να σου δώσει τη λύση.

Entre-Marketing, ένας 24ωρος επιχειρησιακός σύμβουλος

1.  Φτιάξε το marketing στα μέτρα σου:

Εξοπλισμένη με εργαλεία οργάνωσης προφίλ πελατών, καθορισμού στρατηγικής της επιχείρησης και δυνατότητα αξιολόγησης των διαμορφωθέντων στρατηγικών marketing, το Entre-Marketing είναι η υπηρεσία που απελευθερώνει τον επαγγελματία!

Σχετικό Άρθρο:  Τα 20 «μην» του networking: 20 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε σε ένα networking event

2. Το brand σου, ακόμη καλύτερο:

Δώσε στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου τη δυναμικότητα που τους αξίζουν. Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία, δημιούργησε μία νέα, βελτιωμένη εικόνα που θα ανταποκριθεί στο ευρύτερο κοινό ή δώσε νέα πνοή στο κύρος της επιχείρησής σου.

3. Ένα δυναμικό πελατολόγιο:

Αξιολόγησε κάθε πελάτη σου, δημιούργησε αναλυτικά προφίλ και οργάνωσε την επόμενη κίνησή σου ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

4. Ξεπέρασε τον ανταγωνισμό:

Σχεδίασε τις στρατηγικές σου και αξιολόγησέ τις άμεσα, χρησιμοποιώντας τη μεγάλη γκάμα εργαλείων της υπηρεσίας. Ακολούθησε τον χτύπο της αγοράς, κοστολόγησε το προϊόν σου και μείνε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, με διαρκείς και ακριβείς ενημερώσεις.

5. Στρατηγική στη στιγμή:

Συμπληρώνοντας τα σχετικά ερωτηματολόγια και συμπληρώνοντας φόρμες επικοινωνίας κάθε εργαλείου, η υπηρεσία Entre-Marketing θα σου δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα της τρέχουσας στρατηγικής σου καθώς και συμβουλές για τη βελτίωσή της.

6. Εγγυημένα αντικειμενική κριτική:

Σύγκρινε το αποτέλεσμα των επιδόσεων σου στην πλατφόρμα σε σχέση με άλλους χρήστες και πάρε μία ολοκληρωμένη, σφαιρική άποψη της θέσης σου στην αγορά.

Σχετικό Άρθρο:  Mobile Marketing: Tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

7. Κάνε την εμπειρία σου πράξη:

Φτιαγμένη τόσο για ‘βετεράνους’ της αγοράς όσο και για νέους επιχειρηματίες, η υπηρεσία Entre-Marketing σου δίνει μία προτεινόμενη στρατηγική που μπορείς να προσαρμόσεις στις ανάγκες σου οποιαδήποτε στιγμή.

8. Πέρα από την παραδοσιακή επιχείρηση:

H υπηρεσία Entre-Marketing δε φτιάχτηκε αποκλειστικά για το παραδοσιακό μοντέλο φυσικών καταστημάτων. Με μία απλή ρύθμιση, κάνε εναλλαγή σε υπολογισμό στρατηγικών σε ηλεκτρονικά καταστήματα και δώσε μία νέα πνοή ζωής στο marketing της επιχείρησής σου.

Ακολουθείς τη στρατηγική που σου ταιριάζει;

Related Posts