Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Χαρτογραφώντας το μέλλον

Μπορεί μία επιχείρηση να προβλέψει το μέλλον; Ακόμη και οι πιο σκληραγωγημένοι επιχειρηματίες δεν είναι σε θέση να απαντήσουν με σιγουριά και τα πιο έμπειρα στελέχη του marketing αρκούνται σε αόριστες προβλέψεις, βασισμένες σε τρέχουσες εξελίξεις.

Το άγχος της επιλογής της κατάλληλης στρατηγικής επικοινωνίας για ένα προϊόν είναι μεγάλο για κάθε επιχειρηματία: χρειάζεται πρόσβαση όχι μόνο στις τρέχουσες κινήσεις της αγοράς, αλλά και τη δυνατότητα να αναγνωρίζει ακόμη και τις πιο ανεπαίσθητες αλλαγές στην επικαιρότητα, τις οποίες φυσικά μπορεί μόνο να λάβει από το αγοραστικό κοινό.

entremarketing

Η επιστήμη της… «επιχειρομαντείας»

Ο μόνος τρόπος για να μπορέσει κάποιος να προβλέψει την επόμενη κίνηση της αγοράς, είναι γνωρίζοντας το τώρα. Πολλές από αυτές τις προβλέψεις βασίζονται σε δεκαετίες εμπειρίας, συγκεντρωμένες μετά από χρόνια εργασίας σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές αγορές. Ακόμη και τότε όμως, δεν είναι απόλυτα ακριβείς.

Ιδανικά, μία επιχείρηση πρέπει να…

  • Διαθέτει αξιόπιστα, εκτενή δίκτυα πληροφοριών που μπορούν να παρέχουν άμεσες ενημερώσεις οποιαδήποτε στιγμή.
  • Έχει επίσης διαρκή, ζωντανή ενημέρωση των κινήσεων του ανταγωνισμού της.
  • Καθώς και μία ξεκάθαρη επίγνωση του κύκλου ζωής του προϊόντος που παρέχει.
Σχετικό Άρθρο:  Τι χρειάζεται για να κάνεις έναρξη Ατομικής Επιχείρησης

Μία τόσο ιδανική συγκυρία μοιάζει αδύνατη. Αν ένας επιχειρηματίας βασιζόταν στις παραδοσιακές μεθόδους ενημέρωσης για τον παλμό της αγοράς, θα χρειαζόταν ένα στρατό από εξειδικευμένους επαγγελματίες, που από μόνοι τους θα αποτελούσαν ένα τεράστιο έξοδο.

Τέλος, αυτό το δίκτυο πληροφοριών θα έπρεπε και να του παρέχει μία άρτια σχεδιασμένη εικόνα της επιχείρησής του και της θέσης της σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην Ελληνική αγορά, βασισμένη σε ακριβή δεδομένα.

Πώς θα μπορούσε ένας επιχειρηματίας να έχει όλες αυτές τις δυνατότητες σε μία εύκολη στη χρήση πλατφόρμα που θα του παρείχε όλα τα αναγκαία εργαλεία; Θα μπορούσε ποτέ μία μόνη υπηρεσία να παρέχει όλες τις λύσεις;

Enter Entre Marketing

Εξοπλισμένη με τα απαραίτητα εργαλεία για κάθε επιχειρηματία, στέλεχος τμήματος marketing και επιχειρήσεις τόσο ηλεκτρονικές όσο και μη, η ηλεκτρονική πλατφόρμα Entre Marketing μπορεί να παρέχει όχι μόνο μία ξεκάθαρη, αντικειμενική εικόνα της επιχείρησης, αλλά και να προβάλει τη θέση της σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην αγορά.

Απλή στη χρήση, η πλατφόρμα της Entre Marketing βασίζεται σε ερωτηματολόγια και ηλεκτρονικές φόρμες, τις οποίες ο χρήστης μπορεί να συμπληρώσει και να λάβει άμεσα τόσο πληροφορίες για την υπάρχουσα στρατηγική marketing που ακολουθεί καθώς και προτάσεις για τη βελτίωσή της.

Σχετικό Άρθρο:  Δημιουργία Γυναικείας Συνεταιριστικής Επιχείρησης στη Βερδικούσια Ελασσόνας

Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Entre Marketing, κάθε επαγγελματίας μπορεί να προσαρμόσει τη στρατηγική του, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό του ηλεκτρονικό σύμβουλο, όποτε τον χρειαστεί!

Σε ποιούς απευθύνεται;

Οι υπηρεσίες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Entre Marketing δεν απευθύνονται αποκλειστικά σε μεγάλες επιχειρήσεις.

  • Σχεδιάζεις το νέο μεγάλο brand; Αν κάνεις τα πρώτα βήματα με τη start-up επιχείρησή σου, η πλατφόρμα θα σου δώσει το προβάδισμα!
  • Είσαι υπεύθυνος τμήματος marketing; Οργάνωσε τον προϋπολογισμό και αξιολόγησε τη στρατηγική σου, στη στιγμή!
  • Είσαι ένας φιλόδοξος ελεύθερος επαγγελματίας; Βελτίωσε άμεσα την επιχειρηματική σου εικόνα και προσπέρασε τον ανταγωνισμό!
  • Θες να οργανώσεις το e-shop σου; H πλατφόρμα δεν απευθύνεται μόνο σε παραδοσιακές επιχειρήσεις με φυσικά καταστήματα. Οργάνωσε τη στρατηγική προώθησης μιας διαδικτυακής επιχείρησης με τον κατάλληλο ηλεκτρονικό σύμβουλο.

Μην προβλέπεις απλά το Αύριο: πάρε τον έλεγχο του ΤΩΡΑ!

Χαρτογραφώντας το μέλλον

Related Posts