by Institute of Entrepreneurship Development iED

Tips για αποτελεσματικό Influencer Marketing

Το Influencer Marketing αποτελεί έναν τρόπο απόκτησης loyalty και engagement για ένα brand και χρησιμοποιείται στη δημιουργία μιας στενής σχέσης (παραδοσιακής και ψηφιακής) ανάμεσα στον καταναλωτή και το brand. Τα οφέλη όμως που μπορεί να αποκομίσει μία εταιρία από αυτή τη μορφή marketing είναι πολλά.

Μερικά από αυτά καταγράφονται σε αυτό το γράφημα:

InfluencingCustomergraphic1-1024x992-525x509_1577128608

Πως όμως  λειτουργεί αυτή η μορφή marketing;

Τα παρακάτω tips είναι βασικά για τη δημιουργία μιας αποδοτικής influencer campaign:

1) Mr right

Το πιο κρίσιμο σημείο στην δημιουργία μιας τέτοιας καμπάνιας είναι η επιλογή τουκατάλληλου Influencer.

Αρχικά πρέπει πρώτα να διερευνήσουμε:

  • σε ποιους απευθύνεται
  • αν κάνει το σωστό fit με το κοινό στόχο του brand
  • αν το συγκεκριμένο άτομο ταιριάζει με την εικόνα του brand
  • αν μπορεί να εκπροσωπήσει αποτελεσματικά την εταιρεία
  • τι reach διαθέτει, δηλαδή πόσοι είναι οι followers του στα social channels του

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι απαραίτητο ο influencer που θα επιλεχθεί να είναι κάποιος celebrity για να είναι επιτυχής η καμπάνια. Έχει παρατηρηθεί πως εξίσου αποδοτική είναι και η προτίμηση ενός influencer της «διπλανής πόρτας».

Δημοσιεύτηκε στο startup.gr

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...