Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός για τις γυναίκες

Η χρηματοοικονομική παιδεία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως σημαντικό στοιχείο της οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας και ανάπτυξης. Υποστηρίζεται ότι τα άτομα με ανεπτυγμένη χρηματοοικονομική ικανότητα μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τα οικονομικά τους ζητήματα, να συμμετάσχουν ενεργά στη χρηματιστηριακή αγορά και να λάβουν πιο συνετές αποφάσεις. Για το λόγο αυτό, γίνεται όλο και επιτακτικότερη η ανάγκη για χρηματοοικονομική εκπαίδευση χωρίς εξαιρέσεις.

Επιπλέον, όλο και πιο συχνά, συζητείται το ζήτημα του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού για τις γυναίκες. Ειδικά όταν πρόκειται για μια ομάδα γυναικών που είναι περιθωριοποιημένες, έχουν χαμηλό εισόδημα ή δεν απασχολούνται και δεν έχουν εκπαιδευτικό υπόβαθρο (NEET). Για το λόγο αυτό, στο IED υλοποιούμε το πρόγραμμα Erasmus + “FLOW: Χρηματοοικονομικός Αλφαβητισμος για Γυναίκες στο Σύστημα NEET”.

Οι εταίροι του έργου κατά τη διάρκεια της υλοποίησής τους επιδιώκουν να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα σπουδών με αξιοποίηση των πιο κατάλληλων, φιλικά προσανατολισμένων και εύχρηστων ψηφιακών παιχνιδιών μάθησης για τις γυναίκες NEET. Το υλικό που θα πραγματεύονται θα αναπτυχθεί γύρω από τον πυλώνα 4 βασικών ικανοτήτων:

Σχετικό Άρθρο:  Συμμετέχετε στο ερωτηματολόγιο και επιλέξετε τις Triple E-dge δεξιότητες!

• Χρήματα και συναλλαγές,

• Σχεδιασμός και διαχείριση οικονομικών,

• Κίνδυνος και ανταμοιβή

• Οικονομικό τοπίο.

Οι κύριοι στόχοι του έργου για τις γυναίκες NEET είναι να βελτιώσουν την κατανόησή τους για τις χρηματοοικονομικές έννοιες και τα προϊόντα, να οικοδομήσουν οικονομικές δεξιότητες και ικανότητες για να συνειδητοποιήσουν καλύτερα το υφιστάμενο οικονομικό τοπίο, να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη και την αυτοπεποίθησή τους στις οικονομικές τους δεξιότητες για πιο ενεργή συμμετοχή στην κοινωνία.

Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, το πρόγραμμα στοχεύει στην αύξηση και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης κατά την υλοποίηση αναβαθμισμένου προγράμματος σπουδών για εκπαίδευση στον τομέα της χρηματοοικονομικής παιδείας, στην αύξηση της ψηφιακής ικανότητας και στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ανάγκες χρηματοοικονομικής παιδείας.

Οργανισμοί από την Κροατία, την Ελλάδα, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τη Ρουμανία πραγματοποίησαν την πρώτη συνάντηση του έργου στη Ριέκα, της Ρουμανίας, και στη δεύτερη, νωρίτερα αυτό το μήνα, στη Ρώμη της Ιταλίας. Οι εταίροι συζήτησαν για το γενικό θέμα του έργου, τα αποτελέσματά του καθώς και για τους μελλοντικούς στόχους και τα βήματα του έργου FLOW.

Σχετικό Άρθρο:  Κοινωνική Επιχειρηματικότητα – η καρδιά της αγροτικής ανάπτυξης

Μην χάσετε τις ενημερώσεις και τα νέα μας σχετικά με το έργο! Κάντε like στην επίσημη σελίδα στο facebook εδώ.

Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός για τις γυναίκες

Related Posts