by Institute of Entrepreneurship Development iED

Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός για τις γυναίκες

Η χρηματοοικονομική παιδεία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως σημαντικό στοιχείο της οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας και ανάπτυξης. Υποστηρίζεται ότι τα άτομα με ανεπτυγμένη χρηματοοικονομική ικανότητα μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τα οικονομικά τους ζητήματα, να συμμετάσχουν ενεργά στη χρηματιστηριακή αγορά και να λάβουν πιο συνετές αποφάσεις. Για το λόγο αυτό, γίνεται όλο και επιτακτικότερη η ανάγκη για χρηματοοικονομική εκπαίδευση χωρίς εξαιρέσεις.

Επιπλέον, όλο και πιο συχνά, συζητείται το ζήτημα του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού για τις γυναίκες. Ειδικά όταν πρόκειται για μια ομάδα γυναικών που είναι περιθωριοποιημένες, έχουν χαμηλό εισόδημα ή δεν απασχολούνται και δεν έχουν εκπαιδευτικό υπόβαθρο (NEET). Για το λόγο αυτό, στο IED υλοποιούμε το πρόγραμμα Erasmus + “FLOW: Χρηματοοικονομικός Αλφαβητισμος για Γυναίκες στο Σύστημα NEET”.

Οι εταίροι του έργου κατά τη διάρκεια της υλοποίησής τους επιδιώκουν να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα σπουδών με αξιοποίηση των πιο κατάλληλων, φιλικά προσανατολισμένων και εύχρηστων ψηφιακών παιχνιδιών μάθησης για τις γυναίκες NEET. Το υλικό που θα πραγματεύονται θα αναπτυχθεί γύρω από τον πυλώνα 4 βασικών ικανοτήτων:

• Χρήματα και συναλλαγές,

• Σχεδιασμός και διαχείριση οικονομικών,

• Κίνδυνος και ανταμοιβή

• Οικονομικό τοπίο.

Οι κύριοι στόχοι του έργου για τις γυναίκες NEET είναι να βελτιώσουν την κατανόησή τους για τις χρηματοοικονομικές έννοιες και τα προϊόντα, να οικοδομήσουν οικονομικές δεξιότητες και ικανότητες για να συνειδητοποιήσουν καλύτερα το υφιστάμενο οικονομικό τοπίο, να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη και την αυτοπεποίθησή τους στις οικονομικές τους δεξιότητες για πιο ενεργή συμμετοχή στην κοινωνία.

Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, το πρόγραμμα στοχεύει στην αύξηση και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης κατά την υλοποίηση αναβαθμισμένου προγράμματος σπουδών για εκπαίδευση στον τομέα της χρηματοοικονομικής παιδείας, στην αύξηση της ψηφιακής ικανότητας και στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ανάγκες χρηματοοικονομικής παιδείας.

Οργανισμοί από την Κροατία, την Ελλάδα, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τη Ρουμανία πραγματοποίησαν την πρώτη συνάντηση του έργου στη Ριέκα, της Ρουμανίας, και στη δεύτερη, νωρίτερα αυτό το μήνα, στη Ρώμη της Ιταλίας. Οι εταίροι συζήτησαν για το γενικό θέμα του έργου, τα αποτελέσματά του καθώς και για τους μελλοντικούς στόχους και τα βήματα του έργου FLOW.

Μην χάσετε τις ενημερώσεις και τα νέα μας σχετικά με το έργο! Κάντε like στην επίσημη σελίδα στο facebook εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...