by Institute of Entrepreneurship Development iED

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη

Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές πωλήσεις. Οι καταναλωτές, πέρα από ποιότητα, αναζητούν προϊόντα που να συμβαδίζουν και με τις ηθικές τους αξίες. Έρευνα του περιοδικού Forbes έδειξε ότι οι millennials είναι πλέον η μεγαλύτερη καταναλωτική ομάδα, με αγοραστική δύναμη 2.45 τρισεκατομμύρια δολάρια. Είναι φανερό λοιπόν, ότι οι συνήθειες τους καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις τάσεις των πωλήσεων. Και το 70% αυτής της ηλικιακής ομάδας θα προτιμήσει προϊόντα, ακόμα και με υψηλότερο κόστος, που υποστηρίζουν έναν σκοπό που τους ενδιαφέρει.

Υπό αυτό το πρίσμα, στον επιχειρησιακό κόσμο, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν στροφή προς μία πιο βιώσιμη νοοτροπία. Στο επίκεντρο τίθεται, πέρα από το κέρδος, ο άνθρωπος και ο πλανήτης. Το βιώσιμο (sustainable) marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία της κάθε επιχείρησης που θέλει να συμβαδίζει με τις ανάγκες της αγοράς.

Τι Είναι Όμως το Sustainable Marketing;

Πρόκειται για έναν τύπο marketing ο οποίος προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες που σέβονται το περιβάλλον και τις κοινωνικές πτυχές γύρω από αυτό. Σαν βασικό στόχο, έχει τη βελτίωση του βιοτικού επίπεδου και την προστασία του περιβάλλοντος. Είναι πολύ σημαντικό, σε μία εποχή που τα περιβαλλοντικά ζητήματα αποτελούν μείζον θέμα και ευθύνη όλων, οι επιχειρήσεις να συμμετέχουν σε τέτοιες πρωτοβουλίες και να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές τους να κάνουν το ίδιο.

Πώς μία επιχείρηση μπορεί να γίνει πιο βιώσιμη;

  • Χρησιμοποιώντας βιώσιμα υλικά και συσκευασίες
  • Δημιουργώντας και προωθώντας προϊόντα που προάγουν έναν βιώσιμο τρόπο ζωής
  • Δωρίζοντας μέρος από τα κέρδη της για βιώσιμους σκοπούς

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...