by Institute of Entrepreneurship Development iED

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη

Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές πωλήσεις. Οι καταναλωτές, πέρα από ποιότητα, αναζητούν προϊόντα που να συμβαδίζουν και με τις ηθικές τους αξίες. Έρευνα του περιοδικού Forbes έδειξε ότι οι millennials είναι πλέον η μεγαλύτερη καταναλωτική ομάδα, με αγοραστική δύναμη 2.45 τρισεκατομμύρια δολάρια. Είναι φανερό λοιπόν, ότι οι συνήθειες τους καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις τάσεις των πωλήσεων. Και το 70% αυτής της ηλικιακής ομάδας θα προτιμήσει προϊόντα, ακόμα και με υψηλότερο κόστος, που υποστηρίζουν έναν σκοπό που τους ενδιαφέρει.

Υπό αυτό το πρίσμα, στον επιχειρησιακό κόσμο, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν στροφή προς μία πιο βιώσιμη νοοτροπία. Στο επίκεντρο τίθεται, πέρα από το κέρδος, ο άνθρωπος και ο πλανήτης. Το βιώσιμο (sustainable) marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία της κάθε επιχείρησης που θέλει να συμβαδίζει με τις ανάγκες της αγοράς.

Τι Είναι Όμως το Sustainable Marketing;

Πρόκειται για έναν τύπο marketing ο οποίος προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες που σέβονται το περιβάλλον και τις κοινωνικές πτυχές γύρω από αυτό. Σαν βασικό στόχο, έχει τη βελτίωση του βιοτικού επίπεδου και την προστασία του περιβάλλοντος. Είναι πολύ σημαντικό, σε μία εποχή που τα περιβαλλοντικά ζητήματα αποτελούν μείζον θέμα και ευθύνη όλων, οι επιχειρήσεις να συμμετέχουν σε τέτοιες πρωτοβουλίες και να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές τους να κάνουν το ίδιο.

Πώς μία επιχείρηση μπορεί να γίνει πιο βιώσιμη;

  • Χρησιμοποιώντας βιώσιμα υλικά και συσκευασίες
  • Δημιουργώντας και προωθώντας προϊόντα που προάγουν έναν βιώσιμο τρόπο ζωής
  • Δωρίζοντας μέρος από τα κέρδη της για βιώσιμους σκοπούς

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Οργανωσιακή Συμπεριφορά: Τι Είναι και Ποια...

της Αρτέμιδος Βενιέρη Οι πιο επιτυχημένοι επιχειρηματικοί ηγέτες είναι εκείνοι που προνοούν για τη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος. Αυτό θα καταστήσει τους εργαζόμενους ευχαριστημένους και...

InnoHealth Forum 2023: Η Έκθεση που...

Στον απόηχο της πετυχημένης διήμερης υβριδικής έκθεσης του InnoHealth Forum 2023, που διεξήχθη στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST στη Λάρισα και online μέσω live streaming,...

Εκδήλωση για το Μέλλον της Εργασίας:...

Βρισκόμαστε σε μια περίοδο ραγδαίων εξελίξεων που το εργασιακό περιβάλλον αλλάζει λόγω της ψηφιακής και πράσινης μετάβασης. Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει ήδη την καθημερινότητα...

Τo Πρόγραμμα “Πράσινης Μετάβασης” του STAGE...

Το έργο STAGE (Sustainable Transition to the Agile and Green Enterprise) δημοσίευσε τις πρώτες ανοικτές προσκλήσεις προς επιχειρήσεις και συμβούλους βιωσιμότητας. Οι προσκλήσεις αφορούν...

Συνεργασία Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΣΘΕΒ, Πάρκου Καινοτομίας...

Οι πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία Daniel σε όλους τους Νομούς της Θεσσαλίας (Λάρισα, Μαγνησία, Τρίκαλα και Καρδίτσα) έπληξαν ισχυρά και...