by Institute of Entrepreneurship Development iED

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη

Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές πωλήσεις. Οι καταναλωτές, πέρα από ποιότητα, αναζητούν προϊόντα που να συμβαδίζουν και με τις ηθικές τους αξίες. Έρευνα του περιοδικού Forbes έδειξε ότι οι millennials είναι πλέον η μεγαλύτερη καταναλωτική ομάδα, με αγοραστική δύναμη 2.45 τρισεκατομμύρια δολάρια. Είναι φανερό λοιπόν, ότι οι συνήθειες τους καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις τάσεις των πωλήσεων. Και το 70% αυτής της ηλικιακής ομάδας θα προτιμήσει προϊόντα, ακόμα και με υψηλότερο κόστος, που υποστηρίζουν έναν σκοπό που τους ενδιαφέρει.

Υπό αυτό το πρίσμα, στον επιχειρησιακό κόσμο, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν στροφή προς μία πιο βιώσιμη νοοτροπία. Στο επίκεντρο τίθεται, πέρα από το κέρδος, ο άνθρωπος και ο πλανήτης. Το βιώσιμο (sustainable) marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία της κάθε επιχείρησης που θέλει να συμβαδίζει με τις ανάγκες της αγοράς.

Τι Είναι Όμως το Sustainable Marketing;

Πρόκειται για έναν τύπο marketing ο οποίος προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες που σέβονται το περιβάλλον και τις κοινωνικές πτυχές γύρω από αυτό. Σαν βασικό στόχο, έχει τη βελτίωση του βιοτικού επίπεδου και την προστασία του περιβάλλοντος. Είναι πολύ σημαντικό, σε μία εποχή που τα περιβαλλοντικά ζητήματα αποτελούν μείζον θέμα και ευθύνη όλων, οι επιχειρήσεις να συμμετέχουν σε τέτοιες πρωτοβουλίες και να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές τους να κάνουν το ίδιο.

Πώς μία επιχείρηση μπορεί να γίνει πιο βιώσιμη;

  • Χρησιμοποιώντας βιώσιμα υλικά και συσκευασίες
  • Δημιουργώντας και προωθώντας προϊόντα που προάγουν έναν βιώσιμο τρόπο ζωής
  • Δωρίζοντας μέρος από τα κέρδη της για βιώσιμους σκοπούς

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Προσαρμαζόμαστε για το Μέλλον: Η Συναρπαστική...

Καθώς το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) γιορτάζει φέτος τα 18α γενέθλια του, αναλογιζόμαστε την πορεία μας έως τώρα και την μεταμόρφωση μας σε ένα...

Αδυναμίες του Influencer Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου  Influencers. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τι είναι. Πρόκειται για άτομα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη κυρίως μέσα από τα social media. Η δημοτικότητά τους...

Ολοκληρώθηκε Επιτυχώς το SEW Larissa για...

Το Startup Europe Week Larissa 2023, μια εκδήλωση αφιερωμένη στις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) και τους νέους επιχειρηματίες, ολοκληρώθηκε με επιτυχία διαδικτυακά την Τετάρτη 15...

Hustle Culture vs Break Culture

Της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Τι Είναι το “Hustle Culture”; Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αντίληψη στο χώρο εργασίας η οποία πρεσβεύει τη νοοτροπία της συνεχούς παραγωγικότητας. Η δουλειά...

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές...