by Institute of Entrepreneurship Development iED

Hustle Culture vs Break Culture

Της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Τι Είναι το “Hustle Culture”;

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αντίληψη στο χώρο εργασίας η οποία πρεσβεύει τη νοοτροπία της συνεχούς παραγωγικότητας. Η δουλειά έχει τον κύριο ρόλο στη ζωή μας και ο καθένας θα πρέπει να δουλεύει σκληρά και ακούραστα. Δεν “πρέπει” να υπάρχει ανάγκη για ρεπό, άδεια και γενικότερα ξεκούραση καθώς η επιτυχία στη δουλειά αντανακλά και την επιτυχία στη ζωή. Η νοοτροπία αυτή είναι γνωστή ως “hustle culture”.

Μειονεκτήματα του Hustle Culture

Πολλοί τη βρίσκουν ως μία ελκυστική και ενδιαφέρουσα στάση ζωής. Φαινομενικά, το hustle culture ευνοεί τις επιχειρήσεις. Οι εργαζόμενοι παραμένουν συνεχώς παραγωγικοί, κάνοντας ελάχιστα διαλείμματα και παραμένοντας αφοσιωμένοι στη δουλειά τους. Ποιος εργοδότης δεν θα ήθελε κάτι τέτοιο; Παρόλα αυτά, υπάρχουν σημαντικά μειονεκτήματα, τόσο για τους ίδιους τους εργαζόμενους αλλά και για την επιχείρηση. Ειδικότερα:

Υπερκόπωση

Η υπερκόπωση επηρεάζει τη συνολική ποιότητα ζωής των εργαζομένων, καθώς και την υγεία τους, σε σωματικό και ψυχικό επίπεδο. Σύμφωνα με έρευνα του 2022 που πραγματοποίησε η Aflac Incorporated, το 59% των εργαζομένων στις Ηνωμένες Πολιτείες παρουσίασαν συμπτώματα υπερκόπωσης σε σχέση με το 2021 που το ποσοστό άγγιζε το 52%. Βάσει της ίδιας έρευνας, η κακή ψυχική υγεία επηρέασε αρνητικά κατά ποσοστό 46% την απόδοση των εργαζομένων, ενώ παράλληλα στο 51 % των εργοδοτών έγινε αντιληπτή εντός του χώρου εργασίας. Πρόκειται για ποσοστά που αναδεικνύουν το πρόβλημα της μη βελτιωμένης παραγωγικότητας και της εν τέλει υποβάθμισης της επιχείρησης.

Έλλειψη χρόνου για άλλες δραστηριότητες

Η υπερβολική προσήλωση στην δουλειά δυστυχώς μειώνει το χρόνο που διαθέτει κανείς για ασχολίες και δραστηριότητες εκτός δουλειάς. Αυτό δεν αφορά μόνο τον ελεύθερο χρόνο και την διασκέδαση κάποιου, αλλά επηρεάζει και τον ελάχιστο χρόνο που διαθέτει κανείς για σωματική άσκηση.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Προσαρμαζόμαστε για το Μέλλον: Η Συναρπαστική...

Καθώς το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) γιορτάζει φέτος τα 18α γενέθλια του, αναλογιζόμαστε την πορεία μας έως τώρα και την μεταμόρφωση μας σε ένα...

Αδυναμίες του Influencer Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου  Influencers. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τι είναι. Πρόκειται για άτομα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη κυρίως μέσα από τα social media. Η δημοτικότητά τους...

Ολοκληρώθηκε Επιτυχώς το SEW Larissa για...

Το Startup Europe Week Larissa 2023, μια εκδήλωση αφιερωμένη στις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) και τους νέους επιχειρηματίες, ολοκληρώθηκε με επιτυχία διαδικτυακά την Τετάρτη 15...

Hustle Culture vs Break Culture

Της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Τι Είναι το “Hustle Culture”; Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αντίληψη στο χώρο εργασίας η οποία πρεσβεύει τη νοοτροπία της συνεχούς παραγωγικότητας. Η δουλειά...

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές...