by Institute of Entrepreneurship Development iED

Ψηφιακή Οικονομία: Ποιες Είναι οι Δεξιότητες-διαβατήριο;

του Μάριου Αναστασίου

Η ψηφιακή οικονομία είναι ένας όρος που ακούγεται ολοένα και πιο συχνά. Για να περιγράψει περιληπτικά το μετασχηματισμό της παγκόσμιας οικονομίας που προκαλείται από τη χρήση των νέων τηλεπικοινωνιακών μέσων και της πληροφορικής στην παραγωγική διαδικασία. Γίνεται αντιληπτό πως ο εν λόγω μετασχηματισμός αλλάζει μεταξύ άλλων και τις δεξιότητες που χρειάζεται να έχεις, προκειμένου να βρεις τη δουλειά των ονείρων σου και να την ασκήσεις αποτελεσματικά.

Οι Ειδικοί Λένε…

Σύμφωνα με μία έρευνα της Accenture, της γνωστής πολυεθνικής εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων που εξειδικεύονται στα θέματα της ψηφιακής οικονομίας, οι δεξιότητες που χρειάζεται να έχει κάποιος εργαζόμενος σήμερα, στο ολοένα και πιο ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ομαδοποιούνται σε έξι κατηγορίες. Ας τις δούμε μία προς μία, περιληπτικά.

Apply We’Q

Αυτός ο όρος χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις συναισθηματικές, νοητικές δεξιότητες που σχετίζονται με την ομαδική δουλειά, τη διαπροσωπική επικοινωνία και τον αυτοέλεγχο. Τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα στα εργασιακά περιβάλλοντα, όπου η υλοποίηση των ανατιθέμενων κάθε φορά projects εκτελείται ομαδικά. Επιπλέον δε πρέπει να ξεχνάμε σε καμία περίπτωση τη σημασία που δίνει κάθε επιχείρηση στη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της.

Create and Solve

Η μετάφραση αυτών των δύο λέξεων υποδεικνύει πως, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο πλαίσιο της ψηφιακής οικονομίας ζητούν εργαζόμενους, οι οποίοι δίνουν δημιουργικές λύσεις στα καθημερινά εργασιακά τους προβλήματα. Η παραπάνω ικανότητα πρέπει να συνδυάζεται με τη λήψη των σωστών αποφάσεων, τον σχεδιασμό και την επίτευξη στόχων. Γίνεται κατανοητό λοιπόν ότι κάθε εργαζόμενος πρέπει να διαθέτει κριτικές και αναλυτικές δεξιότητες.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Αδυναμίες του Influencer Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου  Influencers. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τι είναι. Πρόκειται για άτομα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη κυρίως μέσα από τα social media. Η δημοτικότητά τους...

Ολοκληρώθηκε Επιτυχώς το SEW Larissa για...

Το Startup Europe Week Larissa 2023, μια εκδήλωση αφιερωμένη στις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) και τους νέους επιχειρηματίες, ολοκληρώθηκε με επιτυχία διαδικτυακά την Τετάρτη 15...

Hustle Culture vs Break Culture

Της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Τι Είναι το “Hustle Culture”; Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αντίληψη στο χώρο εργασίας η οποία πρεσβεύει τη νοοτροπία της συνεχούς παραγωγικότητας. Η δουλειά...

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές...

5+1 Πλεονεκτήματα του Edutainment στις Επιχειρήσεις

Στον ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό κόσμο του σήμερα, η ενημέρωση των εργαζομένων γύρω από τις πιο πρόσφατες γνώσεις και δεξιότητες είναι πιο σημαντική από ποτέ. Το Edutainment στις...