by Institute of Entrepreneurship Development iED

Remarketing: Ό,τι Πρέπει να Ξέρεις

του Στέλιου Αμπατζίδη

Κάθε επιχείρηση, για να επιδιώκει να παραμένει ανταγωνιστική στην αγορά, καλείται να αναπτύξει και να διατηρήσει το πελατολόγιό της. Πλέον, με την χρήση του Διαδικτύου και άλλων μέσων διαφήμισης και προβολής, οι επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες πρακτικά, λειτουργικά και όσο το δυνατόν πιο οικονομικά.

Έτσι, οι επιχειρήσεις προβαίνουν στην χρήση του Remarketing. H αξιοποίηση των ηλεκτρονικών μαγαζιών μέσα στην πανδημία αυξήθηκε κατακόρυφα. Οι πελάτες θέτουν σε προτεραιότητα τις ανάγκες τους. Κρίνουν, αξιολογούν με την πρώτη επαφή και προβαίνουν σε έρευνα αγοράς. Συνεπώς, οι ίδιες, βλέποντας τους υποψήφιους πελάτες, αποσκοπούν στο να έρθουν σε επικοινωνία με τους πελάτες και να επαναπροβάλλουν το λογότυπο και την επωνυμία τους. Η χρήση του κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, γιατί, μετά την επαναπροβολή, γίνεται πιο εύκολη η δημιουργία μιας «χοάνης» πελατών. Χάρη σε αυτό, αυτές παρατηρούν την μείωση της αγοραστικής δύναμης μέσω του καλαθιού αγορών. Με αυτό τον τρόπο, οι ίδιες καταγράφουν τους περιηγητές, που αποχωρούν από την ιστοσελίδα, χωρίς να αγοράζουν τα προϊόντα.

Για αυτό το να υπενθυμίζουν οι επιχειρήσεις την επωνυμία τους, επικοινωνώντας με τους πελάτες, μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους. Αρχίζουν από την ψηφιακή διαφήμιση (Digital Marketing), όπως η προβολή του banner πολλές φορές, μέχρι να γίνει κάποιο κλικ σε αυτό ή η πινακίδα έξω από το φυσικό κατάστημα, όταν οι πολίτες πηγαίνουν στις δουλειές τους.

Επομένως, μερικοί από τους τρόπους χρήσης του Remarketing, είναι οι εξής:

Retargeting

Με την χρήση της τεχνολογίας, το retargeting επιδιώκει και αποβλέπει στην αλληλεπίδραση πάλι με τους προηγούμενους επισκέπτες, που περιηγήθηκαν στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση των cookies, αφού τοποθετηθεί ένα απόσπασμα κώδικα στην ιστοσελίδα του επιχειρηματία. Οι πληροφορίες, που παίρνουν οι επιχειρηματίες, αποθηκεύονται στον υπολογιστή (Google Analytics ή Facebook). Ακόμη, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι διαφημίσεις επαναστόχευσης (Retargeting Ads) με μεγαλύτερη αναλογία κλικ προς εμφάνιση διαφήμισης. Απώτερος στόχος αυτού του μέσου οι ήδη υπάρχοντες επισκέπτες της ιστοσελίδας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως θα επικρατούν προσωποποιημένες διαφημίσεις σε μεγάλο αριθμό ατόμων, αλλά μόνο ομάδες ατόμων με τα ίδια χαρακτηριστικά.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Προσαρμαζόμαστε για το Μέλλον: Η Συναρπαστική...

Καθώς το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) γιορτάζει φέτος τα 18α γενέθλια του, αναλογιζόμαστε την πορεία μας έως τώρα και την μεταμόρφωση μας σε ένα...

Αδυναμίες του Influencer Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου  Influencers. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τι είναι. Πρόκειται για άτομα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη κυρίως μέσα από τα social media. Η δημοτικότητά τους...

Ολοκληρώθηκε Επιτυχώς το SEW Larissa για...

Το Startup Europe Week Larissa 2023, μια εκδήλωση αφιερωμένη στις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) και τους νέους επιχειρηματίες, ολοκληρώθηκε με επιτυχία διαδικτυακά την Τετάρτη 15...

Hustle Culture vs Break Culture

Της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Τι Είναι το “Hustle Culture”; Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αντίληψη στο χώρο εργασίας η οποία πρεσβεύει τη νοοτροπία της συνεχούς παραγωγικότητας. Η δουλειά...

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές...