by Institute of Entrepreneurship Development iED

Πρόσκληση για συμμετοχή στην εκδήλωση με θέμα: “Διάλογος και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα”

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) διοργανώνει στις εγκαταστάσεις του μια εκδήλωση στα πλαίσια του έργου Another Entrance με τίτλο “Διάλογος και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα”, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Οκτώβριο του 2020.

Ο   Διάλογος στοχεύει στον εντοπισμό των αναγκών των Ρομά σε σχέση με την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα ως επαγγελματική επιλογή.  

Κατά τη διάρκεια του Διαλόγου: 

  • Οι οργανισμοί που ασχολούνται με τους Ρομά θα παρουσιάσουν συνοπτικά τη δράση τους. 
  • Θα γίνει παρουσίαση της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας ως επαγγελματική επιλογή των Ρομά, από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας. 
  • Θα πραγματοποιηθεί ιδεοκαταιγισμός (brainstorming) για τη δημιουργία νέων ιδεών για προγράμματα που μπορούν να απευθύνονται στους Ρομά. 

Ως αποτέλεσμα του Διαλόγου θα είναι: 

  • Η διεύρυνση του δικτύου των συμμετεχόντων
  • Ο εντοπισμός των αναγκών των Ρομά σε σχέση με την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα ως επαγγελματική επιλογή
  • Η αποτύπωση και καταγραφή των ιδεών που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του, ώστε να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν  χρηματοδοτούμενα προγράμματα για Ρομά στο άμεσο μέλλον

Η συμμετοχή στο Διάλογο έχει τις εξής προϋποθέσεις για τους συμμετέχοντες:  

  • Να είναι Ρομά ή εκπρόσωποι των Ρομά
  • Να είναι ειδικοί στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
  • Να είναι Κοινωνικοί Επιχειρηματίες
  • Να ενδιαφέρονται για την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα 

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο email  projects@ied.eu

Η συμμετοχή στο Διάλογο είναι δωρεάν

Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος είναι έως τις  25 Σεπτεμβρίου 2020.  

Μετά τη λήξη της προθεσμίας θα σταλεί email για την επιβεβαίωση της συμμετοχής σας. 

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με την υπεύθυνη του έργου κα. Εύα Κόκκορα στο email:  ekokkora@ied.eu και ώρες 09:00 – 17:00. 

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...