Το brand μίας εταιρείας είναι σαν τη καλή φήμη για ένα άτομο. Ο μόνος τρόπος να αποκτήσεις καλή φήμη, είναι να ξεπερνάς δύσκολες προκλήσεις.
~Jeff Bezos
Στη σημερινή αγορά, πολλοί επιχειρηματίες καταφεύγουν σε όρους όπως «δημοτικότητα» και «φήμη» για να αιτιολογήσουν την επιτυχία του brand τους. Πολλοί επαγγελματίες και βετεράνοι του marketing θεωρούν ότι η μακροχρόνια παρουσία της εταιρείας τους είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από την καλή θέση του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους στην αγορά.
Πολλοί επιχειρηματίες κάνουν το λάθος να θεωρούν την καθιέρωση ενός brand ως αυτοσκοπό και το μοναδικό κριτήριο για την επιβίωσή του προϊόντος τους. Πώς όμως μπορεί ένα brand να εδραιωθεί στο μυαλό του καταναλωτή και να πάρει πρώτη θέση στην προτίμηση των πελατών μίας επιχείρησης; Με την τρέχουσα (απρόβλεπτη) δυναμική της αγοράς, πώς μπορούν οι επαγγελματίες να ανταποκριθούν στις διαρκές πιέσεις του ανταγωνισμού;
Ορίζοντας το brand
Κάθε brand χρειάζεται κάτι περισσότερο από ξεχωριστό design και μία μοναδική φιλοσοφία: απαιτεί δυνατότητα άμεσης προσαρμογής τόσο στις ανάγκες των πελατών, όσο και στη δυναμική της αγοράς που καταλαμβάνει. Τα υφιστάμενα brands έχουν στη διάθεσή τους ένα δίκτυο επαγγελματιών και ειδικών που θα παρέχουν στον επιχειρηματία μία ολοκληρωμένη, αντικειμενική εικόνα της αγοράς. Υπάρχουν όμως εναλλακτικές για τις νεότερες, πιο φιλόδοξες επιχειρήσεις;
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Entre Marketing παρέχει ολοκληρωμένα εργαλεία, ειδικά σχεδιασμένα και εύκολα στη χρήση, που επιτρέπουν στους χρήστες να εισάγουν τα δεδομένα για το brand τους σε ειδικά σχεδιασμένες φόρμες και ερωτηματολόγια. Έτσι, κάθε χρήστης μπορεί να προβεί σε αλλαγές στην υπάρχουσα στρατηγική του, που ακολουθούν τον παλμό της αγοράς.
Η στρατηγική του brand
Η καθιέρωση ενός brand στην αγορά απαιτεί τη δημιουργία στρατηγικών marketing με ισχυρά θεμέλια. Ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό, είναι κάθε επιχείρηση να έχει διαρκή επίγνωση των κινήσεων του ανταγωνισμού.
Χρησιμοποιώντας απλά στη χρήση εργαλεία, η ηλεκτρονική πλατφόρμα Entre Marketing επιτρέπει στους επαγγελματίες να παρακολουθούν τόσο το περιβάλλον της αγοράς όσο και της επιχείρησής τους και να αξιολογούν την κίνηση του ανταγωνισμού, επιτρέποντας ταχύτατες εναλλαγές στην υπάρχουσα στρατηγική τους.
Περισσότερα, με λιγότερα
Η αξιολόγηση στρατηγικής προώθησης ενός brand δεν αρκεί: κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει μία ξεκάθαρη εικόνα τους προϋπολογισμού διαφήμισής της και των υπαρχόντων καναλιών διανομής. Και οι δύο παράγοντες μπορούν να βλάψουν τόσο ένα προϊόν όσο και μία υπηρεσία, καθυστερώντας τη διάθεσή τους στο ευρύτερο αγοραστικό κοινό.
Mε τις υπηρεσίες Entre Marketing, κάθε επαγγελματίας μπορεί να αξιολογήσει τα μέσα διανομής του, να λάβει ξεκάθαρη αναφορά του προϋπολογισμού επικοινωνίας και πάνω από όλα, να συνεχίσει να παρέχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε ένα διαρκώς διευρυνόμενο πελατολόγιο.
Ένα brand, μία πολιτική
Η προσαρμοστικότητα δε συνεπάγεται συμβιβασμούς στην ποιότητα. Για να μπορέσει ένα brand να διασφαλίσει την πρώτη θέση, χρειάζεται στρατηγικές προώθησης που ακολουθούν πιστά τη φιλοσοφία του και παρέχουν το καλύτερο δυνατό προϊόν και υπηρεσία στον πελάτη άμεσα και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Χάρη στις μεθόδους αξιολόγησης που παρέχονται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα Entre Marketing, κάθε επιχειρηματίας μπορεί όχι απλά να κάνει ταχύτατες, αντικειμενικές αξιολογήσεις του προϊόντος του, αλλά και να συγκρίνει τη θέση του στην αγορά σε σχέση με άλλους χρήστες.