by Institute of Entrepreneurship Development iED

Loyalty Program, έτσι απλά;

Μια από τις συνηθέστερες τακτικές μάρκετινγκ σήμερα είναι η δημιουργία κάποιου loyalty program. Η τακτική αυτή χρησιμοποιείται από πολλές επιχειρήσεις όχι όμως πάντα με τη σωστή μέθοδο ώστε να χτίζει θετικά και να εξελίσσει τους πελάτες.  Αρκετοί επιχειρηματίες, από αυτούς που έχω συναντήσει, την εφαρμόζουν απλώς γιατί το κάνουν και οι ανταγωνιστές ή γιατί νιώθουν την ανάγκη να προσφέρουν εκπτώσεις στους πελάτες τους. Στην πραγματικότητα όμως, ένα πρόγραμμα πιστότητας πρέπει να έχει δύο στόχους: α) να ευχαριστήσει τους πολύ καλούς πελάτες (τονίζω τους πολύ καλούς) και  β) να εξελίξει τους υπόλοιπους σε πολύ καλούς.

Διαβάστε μερικά βασικά tips για το δικό σας loyalty program:

 
  • Προσφέρετε ως επιβράβευση κάτι μοναδικό και όχι απλώς κάτι «δωρεάν». Οι περισσότεροι επιχειρηματίες προσφέρουν ταξίδια, εμπειρίες και εκπτώσεις, αυτά όμως δεν είναι μοναδικά… και αυτό μας οδηγεί στο επόμενο bullet.
  • Προσφέρετε δώρα ανταμοιβής με πραγματική αξία για τον κάθε πελάτη. Άρα προσφέρετε δώρα βάσει των αναγκών τους που θα προκύψουν από τη σωστή τμηματοποίηση του πελατολογίου σας, βάσει συνηθειών!
  • Δημιουργήστε επίπεδα ανταμοιβής προσιτά σε όλους, με διαφορετικής εκλαμβανόμενης αξίας δώρα σε κάθε επίπεδο. Έτσι θα έχετε κινητοποιημένο όλο το πελατολόγιο σας και όχι μόνο τους πιστούς σας πελάτες.
  • Να έχετε κατά νου πως οι έρευνες έχουν δείξει πως οι Έλληνες προτιμούν άμεση ανταμοιβή και επιστροφή του κέρδους τους.
  • Επικοινωνείτε με τα μέλη του προγράμματος ανταμοιβής συχνά! Βρίσκετε ευκαιρίες να τονίζεται πως το club σας είναι ενεργό και δραστήριο.
  • Ευχαριστείστε τον πελάτη πριν την αγορά. Μπορείτε να του προσφέρετε ένα δώρο για παράδειγμα αν έμεινε ώρα στο website σας, αν έκανε retweet ένα tweet σας ή share ένα post σας στο FB. Στο χτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη δεν σχετίζονται όλα με την αγορά!
  • Ακούστε τους πελάτες σας: ζητήστε τους να σας πουν τι θέλουν ως επιβράβευση και δράστε αναλόγως. Όταν οι πελάτες δουν πως τους ακούτε και υλοποιήστε τα θέλω τους τότε αυτομάτως η πιστότητα τους αυξάνεται!

Θυμηθείτε πως ο σκοπός δεν είναι απλώς να δώσετε δώρα, ο σκοπός σας είναι να αναπτύξετε πελάτες! Καλή Επιτυχία!

Δημοσιεύτηκε στο startup.gr

Τελευταία Νέα

Το Νεαρό Διοικητικό Συμβούλιο του Μορφωτικού...

Στο ορεινό χωριό Άγιος Νικόλαος Τρικάλων, το νεαρό διοικητικό συμβούλιο του Μορφωτικού Συλλόγου "Καμνάι" έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να αναζωογονήσει το χωριό τους και...

Έως 25.000 Eυρώ Aνά Eπιχείρηση από...

Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη νέα πρόσκληση του, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη για αιτήσεις σε ολόκληρη την...

Γίνετε Πρότυπο: Εμπνεύστε τη Νέα Γενιά...

Είστε μία δυναμική και καταξιωμένη γυναίκα στον τομέα της επιχειρηματικότητας, της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής, των τεχνών ή των μαθηματικών; Σας προσκαλούμε να...

Socially Agile Hackathon: Οι Ομάδες από...

Στις 21 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκε επιτυχώς το διαδικτυακό Hackathon μέσω της πλατφόρμας Zoom, το οποίο διοργάνωσε το έργο Socially Agile, εταίρος του οποίου είναι...

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...