by Institute of Entrepreneurship Development iED

Experiential Marketing: Το Προϊόν ως Εμπειρία

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Στις μέρες μας, η έννοια του marketing είναι αρκετά διαδεδομένη. Με διάφορες στρατηγικές, οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να αναδείξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να προσελκύσουν πελάτες. Παρόλα αυτά, όταν όλοι ακολουθούν τις ίδιες τακτικές, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος. Οι κλασικές στρατηγικές έχουν πάψει να γοητεύουν το κοινό. Προκειμένου να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο, η αλλαγή προσέγγισης είναι μονόδρομος.

User Generated Content

Μία στρατηγική που κερδίζει έδαφος είναι το ίδιο το κοινό να δημιουργεί περιεχόμενο (content) για το brand. Ονομάζεται User Generated Content και σε αυτή την περίπτωση το κοινό γράφει μικρά κείμενα, τραβά φωτογραφίες και βίντεο και τα ανεβάζει στην ιστοσελίδα ή τη σελίδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησης ή/και τα μοιράζεται με άλλους.

Μήπως Κάτι Λείπει;

Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα, πέρα από το προφανές της μείωσης του κόστους. Ποιος θα μπορούσε να σχεδιάσει το καλύτερο περιεχόμενο για μία επιχείρηση από τους ίδιους τους πελάτες; Βέβαια, ένα σοβαρό μειονέκτημα είναι πως πρέπει να δοθεί η κατάλληλη ώθηση στο κοινό, ώστε να εμπλακεί με αυτό τον τρόπο. Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση το Experiential Marketing.

Τι είναι Experiential Marketing;

Το Experiential Marketing είναι μία στρατηγική, όπου δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες, ώστε οι ίδιοι οι πελάτες να επιδιώξουν να εμπλακούν με το brand. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες δεν καταναλώνουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, αλλά μέσα από αυτό αποκομίζουν μία εμπειρία.

How to

Το experiential marketing έχει συγκεκριμένα βήματα, ώστε να δημιουργήσει την επιθυμητή εμπειρία:

1. Έμπνευση μέσα από την παρατήρηση

Αρχικά, θα ήταν σωστό ξεκίνημα η μελέτη άλλων campaigns που ακολούθησαν αυτή τη στρατηγική. Λαμβάνοντας έμπνευση χωρίς αντιγραφή, μπορεί κανείς να παρατηρήσει αυτά που τον γοήτευσαν και να τα εφαρμόσει στο δικό του project με έναν μοναδικό τρόπο.

2. Η ταυτότητα του πελάτη

Η ουσιαστική γνώση για την ταυτότητα του πελάτη δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για τα επόμενα βήματα. Οι συνήθειες, επιλογές, προτιμήσεις του κ.α. δίνουν το στίγμα της καμπάνιας.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Συμπεριληπτική Ηγεσία και Επιχειρηματικότητα | Εκδήλωση iED

Εκδήλωση από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας – iED Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) σας προσκαλεί σε μια συμμετοχική εκδήλωση με επίκεντρο τη συμπεριληπτική ηγεσία και...

Νέα Συνεργασία στο Πλαίσιο του FoodChase:...

Πολύ ενδιαφέρουσες συνεργασίες έχουν ήδη αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου FoodChase – Food Supply-Chain Ecosystems for Sustainability....

Πρόσκληση Συμμετοχής στην Έρευνα του Ευρωπαϊκού...

Αναβαθμίζουμε τη Μηχατρονική στην Ανώτατη Εκπαίδευση Το ευρωπαϊκό έργο SHINE (Supporting Higher Education to INnovate and Excel) συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης στον τομέα...

Συμπεριληπτική Ηγεσία στην Πράξη – Διήμερη...

Ενδυναμώνοντας άτομα με αναπηρία να ηγηθούν με ενσυναίσθηση και αυτοπεποίθηση Τον Ιούνιο του 2025, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Fit2Lead,...

Πρόληψη της Σεξουαλικής Εκμετάλλευσης Παιδιών και...

Στην εποχή όπου η καθημερινότητα των παιδιών και των εφήβων εξελίσσεται κυρίως στο ψηφιακό περιβάλλον, η σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση μέσω διαδικτύου (Online Sexual...