by Institute of Entrepreneurship Development iED

Πρώτη συνάντηση για το Erasmus+ έργο «ZERO COERCION»

Το ZERO COERCION είναι ένα ευρωπαϊκό έργο στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ το οποίο έχει κύριο στόχο την αύξηση των ικανοτήτων των ατόμων με σχιζοφρένεια και των συγγενών, φροντιστών και επαγγελματιών ψυχικής υγείας για την αντιμετώπιση της κρίσης σχιζοφρένειας σε περιβάλλον κατοικίας μέσω της χρήσης εναλλακτικών στρατηγικών.

Γενικά, η εφαρμογή στρατηγικών αντιμετώπισης κρίσεων σχιζοφρένειας χωρίς εξαναγκασμό σε περιβάλλον κατοικίας εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση λόγω της έλλειψης, μεταξύ άλλων:

• Ευαισθητοποίησης σχετικά με τα δικαιώματα και γνώσεις για εναλλακτικές λύσεις

• Προσαρμοσμένων μεθοδολογιών για περιβάλλοντα κατοικίας

• Συμμετοχής ατόμων με σχιζοφρένεια, υποστηριζόμενων από συγγενείς, στον ορισμό των δικών τους προσαρμοσμένων στρατηγικών αντιμετώπισης κρίσεων

• Αποτελεσματικής συνεργασίας με τους Επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας

Στο πλαίσιο του έργου ZERO COERCION θα αναπτυχθεί μια καινοτόμος μεθοδολογία κατάρτισης, καθώς και εκπαιδευτικά υλικά προσαρμοσμένα σε κάθε ομάδα-στόχο και μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής κατάρτισης για την υποστήριξη της εφαρμογής της μεθοδολογίας κατάρτισης. Θα υλοποιηθούν πιλοτικές δράσεις με περισσότερους από 120 συμμετέχοντες στην Ισπανία, τη Σλοβενία, τη Ρουμανία, την Εσθονία, την Ελλάδα και τη Λιθουανία.

Το ZERO COERCION θα υλοποιείται από τον Νοέμβριο του 2019 έως τον Οκτώβριο του 2021 και οι συμμετέχοντες εταίροι είναι Fundación CV Santos Andrés, Santiago y Miguel, FSASM (Ισπανία)”, “Slovensko Zdruzenje za Dusevno Zdravje, SENT (Σλοβενία)”, “Psichikos Sveikatos Perspektyvos Viesoji Istaiga, PSP (Λιθουανία)”, “Fundatia Estuar (Ρομανία)” και “Estonian Wellbeing and Recovery College, EWRC (Εσθονία)”. Από Ελλάδα, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητάς, θα συνεργαστεί με τον «ΕΔΡΑ – Κοινωνικές Συνεταιριστικές Δραστηριότητες Ευπαθών Ομάδων», έναν Αστικό Μη Κερδοσκοπικό Συνεταιρισμό με έδρα την Αθήνα, που δραστηριοποιείται στην προαγωγή της ψυχικής υγείας.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...