by Institute of Entrepreneurship Development iED

U-SOLVE Εκδήλωση Ενημέρωσης και Συζήτησης με Ευκαιρίες Χρηματοδότησης

Τοποθεσία: Online
5 Απριλίου 2022

Πληροφορίες

Μη χάσετε τη U-SOLVE εκδήλωση ενημέρωσης και συζήτησης, με τίτλο «Αξιοποίηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης για την Εξέλιξη της Επιχειρηματικότητας». Η online δωρεάν εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5 Απριλίου και ώρα 16:00. 

Πρόκειται για μια συνδιοργάνωση του Ινστιτούτου Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας iED και του E-TRIKALA, στο πλαίσιο του ENI CBC MED έργου “U-SOLVE: Urban Sustainable Development Solutions Valuing Entrepreneurship”. 

Για την U-SOLVE Εκδήλωση Ενημέρωσης 

Το U-SOLVE αποτελεί μια πρωτοβουλία για την μετατροπή της διαδικασίας των startups σε μια επιχειρηματική στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, στοχεύει στην εφαρμογή των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης σε τοπικό επίπεδο, σύμφωνα με τις ισχύουσες πολιτικές της επιχειρηματικότητας. 

Μάθετε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα του U-SOLVE

Η διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης στοχεύει στην πραγματοποίηση 2 στόχων: 

  1. Την ενημέρωση για το πλαίσιο και τη συνολική δράση του έργου. 
  1. Την πρόσκληση υποβολής επιχειρηματικών ιδεών, με σκοπό τη μελλοντική διεκδίκηση χρηματοδότησης. 

Αδράξτε αυτήν την ευκαιρία με τη δημιουργικότητα σας και λάβετε την απαραίτητη εκπαίδευση και καθοδήγηση για την χρηματοδότηση της ιδέας σας. Ειδικοί στην επιχειρηματικότητα με σημαντική εμπειρία από την U-SOLVE σύμπραξη, θα σας υποστηρίξουν σε: 

  • Θέματα οργάνωσης. 
  • Τομείς νομικής και οικονομικής φύσεως. 
  • Θέματα διαφήμισης. 
  • Θέματα συγκριτικής αξιολόγησης βέλτιστων πρακτικών σε τοπική, εθνική, και διεθνή κλίμακα κ.ο.κ. 

Κατόπιν της διαδικασίας επιλογής, σημαντικοί φορείς του τοπικού οικοσυστήματος θα μεσολαβήσουν για τη διασυνοριακή δικτύωσή σας. 

Στις 30 πιο υποσχόμενες ιδέες/ startups που θα επιλεγούν, οι 5 πρώτες από την Ελλάδα θα λάβουν χορηγία αξίας 15.000, 10.000, και 5.000 ευρώ αντιστοίχως. 

Το κάλεσμα αφορά ένα ευρύ κοινό, από μέλη startups και άλλων εταιριών έως νέα άτομα και γυναίκες που στοχεύουν στην υλοποίηση ενός νέου εγχειρήματος. 

Δώστε ώθηση στην ιδέα ή στην startup σας, με την συμμετοχή σας σε αυτή την online εκδήλωση για την αστική ανάπτυξη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. 

Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας στην U-SOLVE εκδήλωση ενημέρωσης και συζήτησης, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα συμμετοχής που ακολουθεί. 

Σχετικά με το U-SOLVE

Το U-SOLVE στοχεύει στην μετατροπή των διαδικασιών των νεοφυών επιχειρήσεων σε μια βιώσιμη επιχειρηματική στρατηγική, γεφυρώνοντας την ενεργό πολιτική για την επιχειρηματικότητα και υιοθετώντας στόχους αειφόρου ανάπτυξης σε περιφερειακό επίπεδο. Θα αντιμετωπίσουμε τα μεγαλύτερα ζητήματα των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης στις πόλεις της Μεσογείου, κάτι που θα επιτρέψει στους επιχειρηματίες να σχηματίσουν συνεργασίες. Μέσω αυτής της δράσης θα είμαστε σε θέση να συνεργαστούμε, να δημιουργήσουμε ειδικές θέσεις εργασίας και οικονομική αξία, καθώς και να υποστηρίξουμε τη μετάβαση προς ένα βιώσιμο μοντέλο. Το έργο U-SOLVE θα καταφέρει να εξισορροπήσει τη νέα τεχνολογία και τα επιχειρηματικά μοντέλα που έχουν υιοθετηθεί από επιχειρηματίες και νέες εταιρείες, με στόχο την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος.

Οι Κύριοι Στόχοι του Έργου

  • αύξηση της επιχειρηματικής κουλτούρας μεταξύ των νέων και των γυναικών
  • να υποστηρίξει καινοτόμες επιχειρήσεις μέσω της προώθησης των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης σε αστικές περιοχές
  • να δοκιμάσουμε εργαλεία και μεθοδολογίες για βιώσιμη αστική οικονομική ανάπτυξη με βάση την επιχειρηματικότητα και την κοινωνική συμμετοχή
  • να επηρεάσουμε τοπικά τις κοινωνίες, μέσω κόμβων καινοτομίας είτε δημιουργημένων είτε εξουσιοδοτημένων σε πόλεις της περιοχής της Μεσογείου.

Οι Εταίροι του Έργου

  • Consorzio ARCA – Ιταλία
  • Academy of Scientific Research and Technology – Αίγυπτος
  • Bethlehem Municipality – Παλαιστίνη
  • E-trikala – Ελλάδα
  • Institute of Entrepreneurship Development – iED – Ελλάδα
  • Jordan University of Science and Technology – Ιορδανία
  • Palestine Ahliya University – Παλαιστίνη
  • The Cyprus Institute – Κύπρος
  • The Higher Council for Science and Technology/ International Cooperation Department – Ιορδανία
  • University of Cyprus - Κύπρος

Το έργο χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του προγράμματος ENI CBC MED και έχει λάβει συνολική χρηματοδότηση €3.577.070 εκ των οποίων το 90% ή €3.200.000 προέρχονται από Ευρωπαϊκά κονδύλια.

5 Απριλίου 2022
Οι εγγραφές για την συμμετοχή στην εκδήλωση "U-SOLVE Εκδήλωση Ενημέρωσης και Συζήτησης με Ευκαιρίες Χρηματοδότησης" έκλεισαν. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

Άλλες εκδηλώσεις

Συμμετοχή στο Δωρεάν Διαδικτυακό Workshop: Αναπτύσσοντας Δεξιότητες στην Τεχνολογία Blockchain

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας καλεί να συμμετέχετε στο δωρεάν διαδικτυακό workshop για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην τεχνολογία Blockchain, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Απριλίου, από τις 12:00 έως τις 13:00 μμ, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου BlockchainED. BlockchainED: Blockchain Technological Education and Innovation for Adults Lifelong Learning and Labour Market Skills Το ευρωπαϊκό […]

Δωρεάν Εκπαιδευτική Δραστηριότητα στη Λευκωσία για Εκπαιδευτές Ενηλίκων 

Ασχολείστε με την εκπαίδευση ενηλίκων σε προγράμματα κατάρτισης και εκπαίδευσης και θέλετε να αναπτύξετε τις δεξιότητές σας; Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας στην δωρεάν εκπαιδευτική δραστηριότητα με θέμα «Δράσεις για την Αντιμετώπιση και την Πρόληψη των Κινδύνων των Νέων στα Κοινωνικά Δίκτυα». Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί στη Λευκωσία, από […]

Ανοιχτό Κάλεσμα για Δωρεάν Εκπαιδευτική Δραστηριότητα στη Βόρεια Μακεδονία

Είστε εκπαιδευτής με γνώσεις Business Intelligence (Επιχειρηματική Ευφυΐα) ή εφαρμόζετε αρχές και εργαλεία Business Intelligence στον τομέα σας; Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας στη δωρεάν εκπαιδευτική δραστηριότητα στη Βόρεια Μακεδονία με θέμα «Διαμόρφωση Εκπαιδευτών για το έργο BI4SME» που θα πραγματοποιηθεί στο Tetovo, από τις 13 έως τις 17 Νοεμβρίου […]