by Institute of Entrepreneurship Development iED

Digital Marketing: 4+1 τάσεις για σένα

της Ευθαλίας Μπουγίδου

Σε μια αγορά συνεχώς εξελισσόμενη και βασιζόμενη σχεδόν αποκλειστικά σήμερα στο Digital Marketing, είναι σημαντικό για μια επιχείρηση να ακολουθεί τις τάσεις. Μόνο έτσι καθίσταται ανταγωνιστική και εν τέλει να είναι σε θέση να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά κέρδη. Προκειμένου δε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις εκάστοτε επικρατούσες ανταγωνιστικές συνθήκες, μια επιχείρηση οφείλει να παρακολουθεί μια σειρά από τάσεις, όπως αυτές αποτυπώνονται και καταγράφονται κάτωθι:

1. Εγγραφή στην πλατφόρμα του LinkedIn

Θεωρείται σήμερα και δικαίως μια από τις πιο περιζήτητες πλατφόρμες επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Τα εγγεγραμμένα μέλη του έχουν ποικίλες δυνατότητες. Από το να δημιουργήσουν το προσωπικό επαγγελματικό τους προφίλ, να συνδεθούν με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν εργασία, μέχρι και να δημιουργήσουν πελατολόγιο. Το LinkedIn σαν πλατφόρμα, παρουσιάζει εξαιρετική άνοδο και συνεχώς προσφέρει νέες δυνατότητες.

2. Αναζήτηση προσώπων για τη στελέχωση digital θέσεων εργασίας

Σύμφωνα με την ανωτέρω πλατφόρμα κοινωνικής επαγγελματικής δικτύωσης (LinkedIn), οι ψηφιακές δεξιότητες είναι περιζήτητες, με ταυτόχρονη ζήτηση προσώπων που έχουν τα εν λόγω προσόντα. Παρά ταύτα, τα τελευταία έτη εντοπίζεται χάσμα δεξιοτήτων μεταξύ του αριθμού των επιχειρήσεων που αναζητούν ψηφιακές δεξιότητες και των δεξιοτήτων στην αγορά. Συνεπώς, προτείνεται η αναβάθμιση των σχετικών γνώσεων, μέσω της κατοχής σχετικού διπλώματος στον κλάδο του Digital marketing & Graphic designing.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Αδυναμίες του Influencer Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου  Influencers. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τι είναι. Πρόκειται για άτομα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη κυρίως μέσα από τα social media. Η δημοτικότητά τους...

Ολοκληρώθηκε Επιτυχώς το SEW Larissa για...

Το Startup Europe Week Larissa 2023, μια εκδήλωση αφιερωμένη στις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) και τους νέους επιχειρηματίες, ολοκληρώθηκε με επιτυχία διαδικτυακά την Τετάρτη 15...

Hustle Culture vs Break Culture

Της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Τι Είναι το “Hustle Culture”; Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αντίληψη στο χώρο εργασίας η οποία πρεσβεύει τη νοοτροπία της συνεχούς παραγωγικότητας. Η δουλειά...

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές...

5+1 Πλεονεκτήματα του Edutainment στις Επιχειρήσεις

Στον ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό κόσμο του σήμερα, η ενημέρωση των εργαζομένων γύρω από τις πιο πρόσφατες γνώσεις και δεξιότητες είναι πιο σημαντική από ποτέ. Το Edutainment στις...