by Institute of Entrepreneurship Development iED

Tips για την Ανεύρεση του Target Audience

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να οργανώνουν στρατηγικές και σχέδια marketing, ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα, χωρίς όμως να έχουν καθορίσει το target audience τους. Το κοινό μίας επιχείρησης είναι οι πελάτες που έχει ήδη, αλλά και οι εν δυνάμει. Προκειμένου να χαράξει μία σωστή πορεία, επιβάλλεται να ορίσει το κοινό της.

Brainstorming με Βάση το Προϊόν/ Υπηρεσία

Ένα βασικό σημείο που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει είναι το target group στο οποίο απευθύνεται το προϊόν/ υπηρεσία. Αν πρόκειται για μία επιχείρηση που ήδη λειτουργεί, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει το κοινό που έχει κερδίσει, μοιράζοντας ερωτηματολόγια στους πελάτες της. Σε αντίθετη περίπτωση, η έρευνα στις παρούσες και μελλοντικές τάσεις της αγοράς και συνήθειες των καταναλωτών θα αποφέρει χρήσιμες πληροφορίες.

Κατηγοριοποίηση

Το target audience μιας επιχείρησης μπορεί να κατηγοριοποιηθεί με διάφορους τρόπους. Ένας από τους πιο αξιόπιστους είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Οι άνθρωποι που έχουν κοινά, όπως το φύλο, την ηλικία, τη μόρφωση, το επάγγελμα, κ.α. συχνά έχουν παρόμοιες συνήθειες. Συνεπώς, είναι πιθανό να παρουσιάζουν κοινά στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μέσα από τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου αντίστοιχων ερωτήσεων από τους πελάτες, η επιχείρηση μπορεί να καθορίσει το κοινό της.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στα Προσεχή Webinars του EYES...

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα ταξίδι που θα συνδέει τις επαγγελματικές σας φιλοδοξίες με τον κοινωνικό αντίκτυπο; Το Ευρωπαϊκό Έργο EYES ξεκινάει την πολυαναμενόμενη...

Δωρεάν Διαδικτυακή Εκδήλωση: Εφαρμογή και Αναπαραγωγή...

Πληροφορίες Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στη διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Εφαρμογή και Αναπαραγωγή Έργου και Παραδοτέων εκτός των Χωρών-Εταίρων», που θα διεξαχθεί την...

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Πώς Αποκτιέται;

της Ευθαλίας Μπουγίδου Ακούγοντας κανείς τον όρο “επιχείρηση” ενδεχομένως αυτόματα φέρει στη σκέψη του και την έννοια του “κέρδους”. Προκειμένου, επομένως, να επιτύχει μια επιχείρηση...

Πρώτη Συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας στον...

Λάρισα, 6 Νοεμβρίου 2023 Η πρώτη συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας, η οποία συστάθηκε και συγκροτήθηκε με σκοπό την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης στη...

Επιχειρησιακή Κουλτούρα και η Διαμόρφωση της

Της Ελευθερίας Χασάπη Οι επιχειρήσεις συνιστούν πολυάνθρωπες ομάδες που χρειάζονται – για να λειτουργήσουν ομαλά- διαμορφωμένη επιχειρησιακή κουλτούρα, ήτοι ένα σύνολο αξιών και κανόνων συμπεριφοράς. Το σύνολο αυτό αποτελεί σύμπλεγμα τεσσάρων παραγόντων,...