by Institute of Entrepreneurship Development iED

Tips για την Ανεύρεση του Target Audience

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να οργανώνουν στρατηγικές και σχέδια marketing, ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα, χωρίς όμως να έχουν καθορίσει το target audience τους. Το κοινό μίας επιχείρησης είναι οι πελάτες που έχει ήδη, αλλά και οι εν δυνάμει. Προκειμένου να χαράξει μία σωστή πορεία, επιβάλλεται να ορίσει το κοινό της.

Brainstorming με Βάση το Προϊόν/ Υπηρεσία

Ένα βασικό σημείο που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει είναι το target group στο οποίο απευθύνεται το προϊόν/ υπηρεσία. Αν πρόκειται για μία επιχείρηση που ήδη λειτουργεί, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει το κοινό που έχει κερδίσει, μοιράζοντας ερωτηματολόγια στους πελάτες της. Σε αντίθετη περίπτωση, η έρευνα στις παρούσες και μελλοντικές τάσεις της αγοράς και συνήθειες των καταναλωτών θα αποφέρει χρήσιμες πληροφορίες.

Κατηγοριοποίηση

Το target audience μιας επιχείρησης μπορεί να κατηγοριοποιηθεί με διάφορους τρόπους. Ένας από τους πιο αξιόπιστους είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Οι άνθρωποι που έχουν κοινά, όπως το φύλο, την ηλικία, τη μόρφωση, το επάγγελμα, κ.α. συχνά έχουν παρόμοιες συνήθειες. Συνεπώς, είναι πιθανό να παρουσιάζουν κοινά στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μέσα από τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου αντίστοιχων ερωτήσεων από τους πελάτες, η επιχείρηση μπορεί να καθορίσει το κοινό της.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Η Exalco «Προβλέπει» και Φροντίζει την...

«ΠΡΟΒΛΕΠΩ»: Το καινοτόμο ερευνητικό πρόγραμμα στους χώρους εργασίας της κορυφαίας ελληνικής επιχείρησης. Η ολοκλήρωση του προγράμματος «ΠΡΟΒΛΕΠΩ», ενός ερευνητικού έργου το οποίο επικεντρώνεται στον σχεδιασμό...

Το Health Hub Συμμετείχε στο 1ο...

Ο Ευρωπαϊκός Κόμβος Ψηφιακής Καινοτομίας (EDIH) Health Hub συμμετείχε στο 1ο EDIH Network Summit που πραγματοποιήθηκε στις 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου στις Βρυξέλλες....

Τί Είναι το ChatGPT και Πώς...

Από την επίσημη έναρξη του τον Νοέμβριο του 2022, το ChatGPT έχει κερδίσει μεγάλη ανταπόκριση και συνεχίζει καθημερινά να σημειώνει σημαντική αύξηση χρηστών. Τί...

U-SOLVE Πρόσκληση Χρηματοδότησης Καινοτόμων Επιχειρηματικών Ιδεών:...

Διαθέτετε μια επιχείρηση ή μια πρωτότυπη επιχειρηματική ιδέα για τη βιώσιμη ενέργεια, τη διαχείριση αποβλήτων, τις πράσινες υποδομές, τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και μεταφορές...

Η Δοκιμή της Πλατφόρμας MAXIMUS Έλαβε...

Τι είναι το MAXIMUS? Το MAXIMUS είναι ένα Ευρωπαϊκό έργο για τη βελτίωση των κινήτρων και της συμμετοχής των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της...