Σε μια αγορά συνεχώς εξελισσόμενη και βασιζόμενη σχεδόν αποκλειστικά σήμερα στο Digital Marketing, είναι σημαντικό για μια επιχείρηση να ακολουθεί τις τάσεις. Μόνο έτσι καθίσταται ανταγωνιστική και εν τέλει να είναι σε θέση να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά κέρδη. Προκειμένου δε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις εκάστοτε επικρατούσες ανταγωνιστικές συνθήκες, μια επιχείρηση οφείλει να παρακολουθεί μια σειρά από τάσεις, όπως αυτές αποτυπώνονται και καταγράφονται κάτωθι:
1. Εγγραφή στην πλατφόρμα του LinkedIn
Θεωρείται σήμερα και δικαίως μια από τις πιο περιζήτητες πλατφόρμες επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Τα εγγεγραμμένα μέλη του έχουν ποικίλες δυνατότητες. Από το να δημιουργήσουν το προσωπικό επαγγελματικό τους προφίλ, να συνδεθούν με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν εργασία, μέχρι και να δημιουργήσουν πελατολόγιο. Το LinkedIn σαν πλατφόρμα, παρουσιάζει εξαιρετική άνοδο και συνεχώς προσφέρει νέες δυνατότητες.
2. Αναζήτηση προσώπων για τη στελέχωση digital θέσεων εργασίας
Σύμφωνα με την ανωτέρω πλατφόρμα κοινωνικής επαγγελματικής δικτύωσης (LinkedIn), οι ψηφιακές δεξιότητες είναι περιζήτητες, με ταυτόχρονη ζήτηση προσώπων που έχουν τα εν λόγω προσόντα. Παρά ταύτα, τα τελευταία έτη εντοπίζεται χάσμα δεξιοτήτων μεταξύ του αριθμού των επιχειρήσεων που αναζητούν ψηφιακές δεξιότητες και των δεξιοτήτων στην αγορά. Συνεπώς, προτείνεται η αναβάθμιση των σχετικών γνώσεων, μέσω της κατοχής σχετικού διπλώματος στον κλάδο του Digital marketing & Graphic designing.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.