Η δημοσκόπηση προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για να μάθετε κάποια πράγματα για το κοινό των webinars. Ως εργαλείο του webinar, οι δημοσκοπήσεις είναι μια μεγάλη στρατηγική για να κρατήσετε την προσοχή του κοινού κατά τη διάρκεια της συνεδρίας ενός webinar, να μάθετε κάτι περισσότερο για τους συμμετέχοντες και να παρέχετε μια πιο αποτελεσματική εμπειρία webinar. Οι δημοσκοπήσεις, για το σκοπό αυτό, επιτρέπουν επίσης στο κοινό να συγκρίνει τις δικές του εμπειρίες με αυτές των άλλων μαθητών που παρακολουθούν το webinar. Ένα ενδιαφέρον αποτέλεσμα δημοσκόπησης κατά τη διάρκεια του webinar σας, μπορεί να μοιραστεί στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, να αποσπάσει την προσοχή των θεατών στο webinar και να αντλήσει επιπλέον θεατές.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δημοσκοπήσεις και τις έρευνες webinar για να:
- Αποκτήσετε πολύτιμα δεδομένα από το κοινό σας και να προσαρμόσετε τη διάλεξή σας ώστε να ταιριάζει στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα του κοινού.
- Αφήσετε το ακροατήριό σας να επιλέξει ποιο θα είναι το επίκεντρο της παρουσίασης.
- Δημιουργία ερωτήσεων με δυνατότητα επιλογής, πολλαπλών επιλογών και ανοικτών ερωτήσεων για την απόκτηση εμπεριστατωμένων γνώσεων σε ένα συγκεκριμένο θέμα.
- Κατασκευάσετε τις ερωτήσεις των δημοσκοπήσεων του webinar ως ένα τεστ της τρέχουσας γνώσης του κοινού ή τι έχει μάθει κατά τη διάρκεια του webinar.
Μοιραστείτε τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο και να τα αναλύσετε, ώστε να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.