by Institute of Entrepreneurship Development iED

Ανοικτό κάλεσμα για συνεισφορά στο έργο Another Entrance

Tο Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (ΙED) συμμετέχει ως εταίρος στο έργο Another Entrance, το οποίο είναι χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο τομέας της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αποτελεί έναν ανερχόμενο κλάδο, ο οποίος συνδυάζει την επιχειρηματική δράση με την κοινωνική προσφορά.

Στο έργο Another Entrance, η Κοινωνική Επιχειρηματικότητα συναντά τους Ρομά με σκοπό την εξέταση των αναγκών τους και της υφιστάμενης πραγματικότητας, προκειμένου να αποτελέσει μια επαγγελματική επιλογή για εκείνους και ταυτόχρονα να ωφελήσει το κοινωνικό σύνολο.

Συνοπτικά, τα αποτελέσματα του έργου διακρίνονται σε τρία στάδια:

  1. τη συλλογή πληροφοριών από φορείς κοινωνικής επιχειρηματικότητας
  2. τη συλλογή πληροφοριών από Ρομά
  3. τη διεξαγωγή ενός Διαλόγου μεταξύ τους προκειμένου να παραχθούν ιδέες για την διεξαγωγή μελλοντικών προγραμμάτων με σκοπό την κάλυψη των αναγκών που θα εντοπιστούν. 

Προς το παρόν, το έργο βρίσκεται στην φάση αναζήτησης Ρομά οι οποίοι ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με την κοινωνική επιχειρηματικότητα, για την διεξαγωγή των συνεντεύξεων.

Οι συνεντεύξεις αποσκοπούν στην καταγραφή της υφιστάμενης ιδέας για κοινωνική επιχείρηση καθώς και την διαθεσιμότητα σε εργαλεία και μέσα υποστήριξης για την υλοποίηση της από τους Ρομά. Τα δεδομένα που θα συλλεχθούν , θα αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στην επόμενη φάση του έργου που είναι η διεξαγωγή του Διαλόγου μεταξύ Ρομά και φορέων που έχουν ως αντικείμενο την κοινωνική επιχειρηματικότητα ή είναι οι ίδιοι κοινωνικοί επιχειρηματίες.

Εάν θέλετε να συμμετέχετε σε αυτή την προσπάθεια, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο projects@ied.eu.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...