by Institute of Entrepreneurship Development iED

6 απλά βήματα για να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα!

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο –  είναι μία διαδικασία αγοράς, πώλησης, μεταφοράς ή ανταλλαγής προϊόντων, υπηρεσιών ή/και πληροφοριών μέσω ηλεκτρονικών δικτύων και ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Το σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο χρησιμοποιεί συνήθως το World Wide Web (WWW), μπορεί επίσης, να χρησιμοποιήσει άλλες τεχνολογίες, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Για να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακολουθήσετε τα εξής πολύ σημαντικά βήματα:

1. Αρχικά πρέπει να αποφασίσετε με ποιόν τομέα θέλετε να ασχοληθείτε.

Ένα ισχυρό, αξέχαστο όνομα για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι απαραίτητο. Η καταχώρηση ενός ονόματος  θα επιτρέψει στους επισκέπτες σας να βρουν ευκολότερα τον ιστότοπό σας

2. Επιλογή της σωστής πλατφόρμας.

Ιδανικά θα θέλατε η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείτε να είναι ευέλικτη και εύκολη στη χρήση. Αρκετοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και οι σόλο επιχειρηματίες χρειάζονται μια πλατφόρμα που ενσωματώνεται εύκολα με τον υπάρχοντα ιστότοπό τους ή τους επιτρέπει να δημιουργήσουν ένα site από την αρχή με λίγα βήματα.

3. Σχεδιασμός καταστήματος

Τα στοιχεία που πρέπει να εμφανίζονται κατά τη σχεδίαση του ιστότοπού σας είναι:

  • Οι προσωπικές σας πληροφορίες, τα προϊόντα σας και οι υπηρεσίες σας.
  • Στοιχεία επικοινωνίας
  • Φωτογραφίες προϊόντων
  • Ένα λογότυπο για αναγνώριση

4. Δημιουργήστε υποστήριξη, ασφάλεια και τρόπους πληρωμής.

Υπάρχουν δύο πτυχές πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο: πώς οι πελάτες πρόκειται να σας πληρώσουν και πώς εσείς θα λάβετε αυτές τις πληρωμές στον προσωπικό σας τραπεζικό λογαριασμό.

Όταν επισκέπτεστε έναν ιστότοπο  και στη γραμμή πλοήγησης δείτε ένα μικρό λουκέτο, αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπος είναι ασφαλής. Μέσω ενός  πιστοποιητικού SSL κρυπτογραφούνται τα τμήματα του ιστότοπου που  συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες ή πληροφορίες της κάρτας πληρωμής. Έτσι, έχοντας ένα πιστοποιητικό SSL, όχι μόνο κρατάτε τους πελάτες σας ασφαλής από τους hackers αλλά δίνει και την αξιοπιστία της επιχείρησή σας.

5. Προσθέστε τα προϊόντα προς πώληση.

Ο πελάτης σας δεν βρίσκεται σε φυσικό κατάστημα για να μπορέσει να δει, να αγγίξει και να δοκιμάσει το προϊόν σας, έτσι πρέπει να αναπαράγετε αυτή την εμπειρία όσο το δυνατόν περισσότερο γράφοντας πολύ καλές περιγραφές για κάθε αντικείμενο που πουλάτε. Επίσης, να παρέχετε πληροφορίες όπως το βάρος και οι διαστάσεις.

6. SEO

Το SEO είναι πολύ σημαντικό στη δημιουργία της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας εμπορίου καθώς βελτιστοποιεί το τρόπο που η μηχανές αναζήτησης αναζητούν το προϊόν σας

Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το Ηλεκτρονικό εμπόριο και πως μπορείτε και εσείς να ασχοληθείτε με αυτό εδώ υπάρχει επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό που ίσως να χρειαστεί να λάβετε υπόψην.

Τελευταία Νέα

ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ...

Η ευεξία στα πλαίσια της τηλεργασίας Λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του COVID-19, πολλοί εργαζόμενοι έχουν αλλάξει την εργασία τους...

Προς την Πολιτιστική Κατανόηση του Άλλου

Το υπόβαθρο του έργου TOGETHER: Είναι μια κρίσιμη στιγμή για την Ευρώπη να προωθήσει περαιτέρω την πολιτιστική κατανόηση και...

Δωρεάν Webinar: Ψηφιακές Δεξιότητες και Επιχειρείν...

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) σας προσκαλεί στο δωρεάν webinar με τίτλο "Ψηφιακές Δεξιότητες και Επιχειρείν στην Εκπαίδευση", την Παρασκευή 04 Δεκεμβρίου...

Οι Κίνδυνοι της Εφοδιαστικής Αλυσίδας για...

Οι κίνδυνοι της εφοδιαστικής αλυσίδας οφείλονται στο ότι είναι πολυεπίπεδη και επειδή εκτείνεται συχνά σε πολλούς προμηθευτές και σε πολλές χώρες. Από...

Εκδήλωση – Η Αγορά Εργασίας και...

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) σας προσκαλεί στη δωρεάν online εκδήλωση με τίτλο "Η αγορά Εργασίας και η Ισότητα των Φύλων", την...