by Institute of Entrepreneurship Development iED

6 απλά βήματα για να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα!

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο –  είναι μία διαδικασία αγοράς, πώλησης, μεταφοράς ή ανταλλαγής προϊόντων, υπηρεσιών ή/και πληροφοριών μέσω ηλεκτρονικών δικτύων και ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Το σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο χρησιμοποιεί συνήθως το World Wide Web (WWW), μπορεί επίσης, να χρησιμοποιήσει άλλες τεχνολογίες, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Για να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακολουθήσετε τα εξής πολύ σημαντικά βήματα:

1. Αρχικά πρέπει να αποφασίσετε με ποιόν τομέα θέλετε να ασχοληθείτε.

Ένα ισχυρό, αξέχαστο όνομα για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι απαραίτητο. Η καταχώρηση ενός ονόματος  θα επιτρέψει στους επισκέπτες σας να βρουν ευκολότερα τον ιστότοπό σας

2. Επιλογή της σωστής πλατφόρμας.

Ιδανικά θα θέλατε η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείτε να είναι ευέλικτη και εύκολη στη χρήση. Αρκετοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και οι σόλο επιχειρηματίες χρειάζονται μια πλατφόρμα που ενσωματώνεται εύκολα με τον υπάρχοντα ιστότοπό τους ή τους επιτρέπει να δημιουργήσουν ένα site από την αρχή με λίγα βήματα.

3. Σχεδιασμός καταστήματος

Τα στοιχεία που πρέπει να εμφανίζονται κατά τη σχεδίαση του ιστότοπού σας είναι:

  • Οι προσωπικές σας πληροφορίες, τα προϊόντα σας και οι υπηρεσίες σας.
  • Στοιχεία επικοινωνίας
  • Φωτογραφίες προϊόντων
  • Ένα λογότυπο για αναγνώριση

4. Δημιουργήστε υποστήριξη, ασφάλεια και τρόπους πληρωμής.

Υπάρχουν δύο πτυχές πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο: πώς οι πελάτες πρόκειται να σας πληρώσουν και πώς εσείς θα λάβετε αυτές τις πληρωμές στον προσωπικό σας τραπεζικό λογαριασμό.

Όταν επισκέπτεστε έναν ιστότοπο  και στη γραμμή πλοήγησης δείτε ένα μικρό λουκέτο, αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπος είναι ασφαλής. Μέσω ενός  πιστοποιητικού SSL κρυπτογραφούνται τα τμήματα του ιστότοπου που  συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες ή πληροφορίες της κάρτας πληρωμής. Έτσι, έχοντας ένα πιστοποιητικό SSL, όχι μόνο κρατάτε τους πελάτες σας ασφαλής από τους hackers αλλά δίνει και την αξιοπιστία της επιχείρησή σας.

5. Προσθέστε τα προϊόντα προς πώληση.

Ο πελάτης σας δεν βρίσκεται σε φυσικό κατάστημα για να μπορέσει να δει, να αγγίξει και να δοκιμάσει το προϊόν σας, έτσι πρέπει να αναπαράγετε αυτή την εμπειρία όσο το δυνατόν περισσότερο γράφοντας πολύ καλές περιγραφές για κάθε αντικείμενο που πουλάτε. Επίσης, να παρέχετε πληροφορίες όπως το βάρος και οι διαστάσεις.

6. SEO

Το SEO είναι πολύ σημαντικό στη δημιουργία της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας εμπορίου καθώς βελτιστοποιεί το τρόπο που η μηχανές αναζήτησης αναζητούν το προϊόν σας

Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το Ηλεκτρονικό εμπόριο και πως μπορείτε και εσείς να ασχοληθείτε με αυτό εδώ υπάρχει επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό που ίσως να χρειαστεί να λάβετε υπόψην.

Τελευταία Νέα

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...

Εικονική Πραγματικότητα και Εκπαίδευση: Μια Νέα...

Η εικονική πραγματικότητα και η εκπαίδευση είναι δύο κλάδοι που αλληλεπιδρούν ραγδαία, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στη μάθηση. Με την τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων ετών,...

SEW Larissa 2024: Ολοκληρώθηκε με Επιτυχία...

Το SEW Larissa 2024 πραγματοποιήθηκε με πλήθος συμμετεχόντων την Πέμπτη 14 Μαρτίου, στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST στην Λάρισα. Το Startup Europe Week, που τελεί...

Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων: Το Συνώνυμο της...

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, η ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων αποτελεί πυρήνα της προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης. Με την ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και την...

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα: Προκλήσεις και...

Η ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας. Παρά την εμφανή πρόοδο τα...