by Institute of Entrepreneurship Development iED

4 Στρατηγικές των Έξυπνων Επιχειρήσεων

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Η ίδρυση μίας επιχείρησης δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το ρίσκο είναι μεγάλο, όπως και οι προσπάθειες και ο κόπος που καταβάλλονται από τους δημιουργούς της. Προκειμένου μία επιχείρηση να εδραιωθεί στην αγορά, οφείλει να έχει τις σωστές στρατηγικές. Το μυστικό για ένα σωστό σχέδιο είναι να τεθούν οι σωστές ερωτήσεις, οι οποίες θα αντικατοπτρίζουν τα σημαντικότερα σημεία του εγχειρήματος, όπως:

  • Ποιο είναι το πρόβλημα το οποίο στοχεύω να λύσω;
  • Πώς το προϊόν μου θα λύσει το πρόβλημα;
  • Πώς θα επωφεληθώ από αυτό;

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές θέτουν τους βασικού άξονες της πορείας. Γνωρίζουμε πια τα σημεία που πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση. Παράλληλα, είναι πιθανό να αποκαλυφθούν και κάποιες αδυναμίες. Ίσως έχουμε ένα καλό σχέδιο, αλλά δεν έχουμε αναπτύξει τον κατάλληλο μηχανισμό για να επιτύχουμε τους στόχους μας.

Ποια είναι τα Βασικά Στοιχεία που θα πρέπει να Δοθεί Ιδιαίτερη Σημασία;

Ανάλυση Ανταγωνισμού

Η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι ουσιαστική για ένα επιτυχημένο business plan. Αρχικά θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μια έρευνα για τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Αφού γίνει μία λεπτομερής καταγραφή, είναι εύλογο να γίνει μία εις βάθος έρευνα για τα προϊόντα τους, την παρουσία τους στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί κανείς να αναγνωρίσει τα δυνατά σημεία των επιχειρήσεων αυτών, αλλά και να σχηματίσει μία εικόνα για τους χρήστες των προϊόντων/υπηρεσιών τους. Άλλωστε, οι πελάτες των ανταγωνιστών είναι πιθανοί πελάτες.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Remarketing: Ό,τι Πρέπει να Ξέρεις

του Στέλιου Αμπατζίδη Κάθε επιχείρηση, για να επιδιώκει να παραμένει ανταγωνιστική στην αγορά, καλείται να αναπτύξει και να διατηρήσει το πελατολόγιό της. Πλέον, με την χρήση...

Ψηφιακή Οικονομία: Ποιες Είναι οι Δεξιότητες-διαβατήριο;

του Μάριου Αναστασίου Η ψηφιακή οικονομία είναι ένας όρος που ακούγεται ολοένα και πιο συχνά. Για να περιγράψει περιληπτικά το μετασχηματισμό της παγκόσμιας οικονομίας που...

Συναισθηματική Νοημοσύνη και Αγορά Εργασίας

Της Αναστασίας Αδάμ Σε ενδιαφέρει άραγε, να είσαι πιο αποτελεσματικός στην επαγγελματική και προσωπική ζωή σου; Θέλεις να γνωρίζεις συνειδητά τι νοιώθεις και με βάση αυτό, να...

Ο Ρόλος και η Σημασία του...

του Στέλιου Αμπατζίδη Στη σημερινή εποχή, οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ως πηγή διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους, το διαδίκτυο. Παρατηρείται, δηλαδή, έντονη τάση προς τη...

Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αγορά Εργασίας

της Μαρίας Φραγκίνη Στις μέρες μας οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος στην ζωή του ανθρώπου, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό και την αγορά εργασίας....