by Institute of Entrepreneurship Development iED

Ανάπτυξη Υλικού για Εκπαιδευτές Ενηλίκων και την Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητα

To Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας ανακοινώνει τον οδηγό μεθοδολογίας και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτές ενηλίκων. Πρόκειται για το 4ο παραδοτέο που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου “ProBM2: Understanding and Developing Business Models in the Globalisation Era”.

Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας Δίνοντας Έμφαση στα Επιχειρηματικά Μοντέλα

Το ProBM2 είναι ένα Erasmus+ έργο, με γενικότερο στόχο να συνεισφέρει στην ενίσχυση των παρόντων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, αλλά και των μελλοντικών. Έχει δημιουργηθεί πάνω στην έννοια των επιχειρηματικών μοντέλων, που αποτελεί κοινό λάθος για αρκετές επιχειρήσεις, με κόστος την επιβίωση τους.

Το έργο έχει σαν κύριο στόχο να προάγει τη γνώση γύρω από τα επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς και να ενισχύσει τις αντίστοιχες δεξιότητες. Πιο συγκεκριμένα, το πλάνο του ProBM2 προβλέπει την επίτευξη του παραπάνω στόχου, δίνοντας έμφαση στους εκπαιδευτές και στην ενίσχυση της διδασκαλίας τους. Η στρατηγική εταιρική σχέση του έργου, δημιουργήθηκε μεταξύ 6 οργανισμών, από Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία, Ελλάδα και Πορτογαλία.

Για περισσότερες σχετικές πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ProBM2.

Παρουσίαση του Υποστηρικτικού Υλικού για Εκπαιδευτές Ενηλίκων

Το συγκεκριμένο παραδοτέο προκύπτει από την συμβολή των προηγούμενων αποτελεσμάτων του έργου. Συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν οδηγό μεθοδολογίας και το σχέδιο εκπαιδευτικού προγράμματος, που αναπτύχθηκαν με σκοπό να βρίσκουν εφαρμογή σε εθνικό, περιφερειακό, και τοπικό πλαίσιο. Επιπλέον, στο υλικό περιλαμβάνονται σχετικές πληροφορίες και παραδείγματα για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των αποτελεσμάτων.

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας είναι πολύ ικανοποιημένο με την πορεία του έργου και εκτιμά την υψηλή ποιότητα του υποστηρικτικού υλικού για εκπαιδευτές ενηλίκων. Το Ινστιτούτο ως φορέας προώθησης της επιχειρηματικότητας, θεωρεί πως το ProBM2 θα συμβάλλει σε αυτήν του την προσπάθεια.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...