by Institute of Entrepreneurship Development iED

5 τρόποι για να αλλάξεις την επιχείρησή σου

Η σύγχρονη αγορά έχει γίνει πιο ανταγωνιστική από ποτέ. Αν είσαι επιχειρηματίας, επαγγελματίας του marketing, ακόμη και ιδιοκτήτης μία μικρής επιχείρησης οφείλεις όχι μόνο να παρέχεις ένα ολοκληρωμένο, ποιοτικό προϊόν αλλά και να έχεις τη δυνατότητα να αλλάζεις την πολιτική προώθησης των προϊόντων σου στη στιγμή.

Πώς μπορείς να το κάνεις αυτό, χωρίς να καταφεύγεις σε επαγγελματίες συμβούλους με το παραμικρό; Πως μπορείς να ξέρεις αν πήρες τη σωστή απόφαση; Είναι η νέα σου στρατηγική στο τομέα του marketing βιώσιμη; Έχεις ξεπεράσει τον προϋπολογισμό σου; Πώς μπορείς να ανταποκριθείς στην αντίδραση του ανταγωνισμού; Πού κατατάσσεται η εταιρεία σου στην αγορά;

Βρες τη λύση σε αυτές τις ερωτήσεις και άλλαξε τη στρατηγική σου πιο εύκολα από ποτέ, χρησιμοποιώντας 5 απλούς τρόπους που σου παρέχει η ηλεκτρονική πλατφόρμα entre-Marketing!

entremarketing

1. Πιάσε τον παλμό της αγοράς

Τα πάντα αλλάζουν. Είτε έχεις παραδοσιακή επιχείρηση είτε είσαι ένας e-shop επιχειρηματίας, πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις την προσέγγισή σου σε κάθε πρόκληση, αν θες να διακριθείς.

Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας entre-Marketing, δες την κίνηση της αγοράς κάθε στιγμή, βρες τον κύκλο ζωής του προϊόντος σου και οργάνωσε τις πολιτικές σου, ακολουθώντας τις συμβουλές που σου παρέχει.

2. Κοστολόγηση στη στιγμή!

Η τιμή του προϊόντος σου στην αγορά κάνει τη διαφορά για τον πελάτη. Όρισε την τιμή που θέλεις, βασισμένος σε ακριβή στοιχεία, ώστε να πετύχεις το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος.

Αξιολόγησε την αγορά για το προϊόν σου βασισμένος στις συμβουλές της υπηρεσίας, έλεγξε τα κανάλια διανομής και οργάνωσε το πελατολόγιό σου. Δώσε τους αυτό που ζητάνε, στην καλύτερη δυνατή τιμή.

3. Φτιάξε το Brand που σου αξίζει

Η αναγνώριση δεν είναι αυτοσκοπός. Είτε χτίζεις ένα brand που θα κατακλύσει την αγορά, είτε είσαι ήδη γνωστός σε κάθε καταναλωτή, πρέπει πάντα να αποζητάς να πετύχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Βρες το brand για το προϊόν ή την υπηρεσία σου, αξιολόγησέ το σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όρισε την πολιτική του προϊόντος σου και χρησιμοποίησε τις συμβουλές της υπηρεσίας για να οδηγήσεις την επιχείρησή σου σε ακόμη μεγαλύτερα ύψη.

4. Η στρατηγική που ζητάς

Το marketing δεν είναι μόνο η επιστήμη της πειθούς. Είναι ένας τρόπος σκέψης που απαιτεί ταχύτατη προσαρμογή, ειδικά στο σημερινό δυναμικό περιβάλλον της αγοράς. Είτε είσαι παραδοσιακή επιχείρηση ή ηλεκτρονικό κατάστημα, πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να αλλάζεις κάθε σου προσέγγιση ώστε να προσπερνάς τον ανταγωνισμό.

Ανάπτυξε τη στρατηγική προώθησης που έχεις σχεδιάσει μέχρι να φτάσεις στην τελειότητα και σύγκρινε την υπάρχουσα προσέγγισή σου σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, οργάνωσε το προφίλ των πελατών σου ανάλογα με τις ανάγκες σου και δημιούργησε την καμπάνια που πάντα ήθελες.

5. Marketing για την τσέπη σου!

Είτε είσαι ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας ή ένας φιλόδοξος ιδιοκτήτης επιχείρησης, διαθέτεις ήδη τη θέληση για να πετύχεις. Το μόνο που χρειάζεσαι, είναι τα κατάλληλα επιχειρηματικά εργαλεία. Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία entre-Marketing, σχεδίασε το business plan που ζητάς.

Κάν’το εύκολα και απλά συμπληρώνοντας μόνο μερικά γρήγορα ερωτηματολόγια και φόρμες και απόκτησε ένα ηλεκτρονικό σύμβουλο marketing που είναι στο πλευρό σου οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, κάθε ημέρα, για ολόκληρο το χρόνο.

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...