by Institute of Entrepreneurship Development iED

Word of Mouth Marketing: Πώς & Γιατί

του Ανδρέα Φράγκου

Το marketing είναι ένας ευρύς τομέας, πολύ κρίσιμος για όλες τις επιχειρήσεις. Εκτός από την εφαρμογή του μέσα από παραδοσιακά κανάλια όπως οι διαφημίσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι προωθητικές ενέργειες, σπουδαίο ρόλο παίζει η τελική απήχηση και διάδοση μέσα από την πληροφόρηση από στόμα σε στόμα, ή αλλιώς το word of mouth marketing. Έχει σημασία τι πληροφορία μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο από άποψη περιεχομένου και διατύπωσης, αφού έκδηλα επηρεάζει καθοριστικά την απήχηση της επιχείρησης και τις επιλογές των καταναλωτών.

Word of Mouth Marketing: Πώς Λειτουργεί

Οι απόψεις γνωστών και φίλων παίζουν σπουδαίο ρόλο που ενισχύεται από την αμεσότητα και την 24ωρη διαθεσιμότητα των ψηφιακών μέσων. Ο κόσμος επηρεάζεται από όσα λένε και πιστεύουν τρίτοι και υπάρχουν πάντα άτομα των οποίων την άποψη σέβεται και λαμβάνει σοβαρά υπόψη. Το marketing από στόμα σε στόμα μελετά αυτή την αλληλεπίδραση και την ανταλλαγή απόψεων, έτσι ώστε να βελτιστοποιήσει το αποτέλεσμα για μια εταιρία. Η κλασσική ατάκα “καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα” δείχνει τη διαχρονική σοβαρότητα των “κουτσομπολιών” ή κρίσεων από άλλους και την ανάγκη διαμόρφωσης μιας πολιτικής διαχείρισης για τον τομέα αυτό.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...