του Ανδρέα Φράγκου
Ο ρόλος μιας ιστοσελίδας και της σχεδίασής της, δηλαδή του web design, είναι στρατηγικός για τον σκοπό και την κερδοφορία της επιχείρησης. Η απήχησή της εξαρτάται από ένα πλήθος παραγόντων, που εφόσον τους αξιοποιήσει κανείς σωστά, συνεισφέρουν στην επιτυχία.
Το Μοντέρνο Σκεπτικό
Η ιστοσελίδα είναι η ψηφιακή βιτρίνα αλλά ταυτόχρονα είναι ο ψηφιακός πωλητής της επιχείρησης, η ψηφιακή γραμματεία και η ψηφιακή τεχνική υποστήριξη προς τον πελάτη. Η πολλαπλότητα αυτή δείχνει πως ένας μπορεί να είναι ο γνώμονας για κάθε επιλογή σχετική με το web design: Η εξυπηρέτηση του πελάτη.
Web Design: Τα Κλασικά Λάθη
Ένα από τα πιο συχνά λάθη είναι η υπερφόρτωση του ιστότοπου με περιττές πληροφορίες και υπερβολικά πολλές εικόνες. Εξίσου σοβαρό σφάλμα είναι να υπάρχουν μόνο λίγες και λακωνικές πληροφορίες. Η χρυσή τομή μεταξύ των δύο σημαίνει μία παρουσίαση αντικειμενικά κατατοπιστική και επεξηγηματική σχετικά με τα προτερήματα και τις δυνατότητες της επιχείρησης. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να νιώσει ότι διαβάζει κάτι πολύπλοκο ή σπαταλά χρόνο. Το επιθυμητό είναι να είναι όλα σαφή και τεκμηριωμένα.
Η αισθητική είναι πολύ σημαντική και καθορίζει πόσο ευχάριστη είναι η εμπειρία του χρήστη. Οι εικόνες έχει σημασία να είναι υψηλής ποιότητας, τεχνικά και φωτογραφικά. Όσον αφορά την καλύτερη λειτουργικότητα, βασικό είναι να φαίνονται εύκολα οι επιλογές πλοήγησης μέσα στην ιστοσελίδα. Τα στοιχεία επικοινωνίας δεν μπορούν παρά να είναι σε περίοπτη θέση. Συνολικά, ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης, η ιστοσελίδα της πρέπει να αποπνέει σοβαρότητα, υψηλή ποιότητα και αίσθηση αισιόδοξη.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.