by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τι είναι το Geofencing Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Το marketing είναι σήμερα μία απαραίτητη στρατηγική για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη marketing: Digital (SEO) marketing, email marketing, content marketing κ.α. Όλα τα παραπάνω έχουν πλεονεκτήματα, των οποίων ο συνδυασμός προσφέρει μία δυνατή στρατηγική: Tο Geofencing Marketing.

Τι είναι το Geofencing Marketing;

Το Geofencing Marketing αξιοποιεί την γνώση της θέσης. Όταν ένας πιθανός πελάτης βρεθεί εντός μίας προκαθορισμένης γεωγραφικής περιοχής, όπως μία γειτονιά, ένα εμπορικό κέντρο ή ένα κατάστημα, τότε λαμβάνει αυτόματα στην κινητή του συσκευή (smartphone, tablet) περιεχόμενο σχετικό με το brand. Συνήθως πρόκειται για ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ή μία διαφήμιση, είτε απευθείας στη συσκευή, είτε ως ειδοποίηση σε λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Snapchat, κ.α.).

Πως Λειτουργεί

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά, χάρη στην επέκταση της χρήσης GPS και Bluetooth στις κινητές συσκευές. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις του χρήστη, αυτή η τεχνολογία μπορεί να γνωστοποιεί τη γεωγραφική θέση του ατόμου. Επομένως, μία επιχείρηση μπορεί να ορίσει ένα geofence, δηλαδή να οριοθετήσει εικονικά μία περιοχή ενδιαφέροντος και να συλλέγει πληροφορίες και δεδομένα σχετικά με τις κινήσεις και τα χαρακτηριστικά αυτών που εισέρχονται στο geofence.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...