by Institute of Entrepreneurship Development iED

Tips για την Ανεύρεση του Target Audience

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να οργανώνουν στρατηγικές και σχέδια marketing, ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα, χωρίς όμως να έχουν καθορίσει το target audience τους. Το κοινό μίας επιχείρησης είναι οι πελάτες που έχει ήδη, αλλά και οι εν δυνάμει. Προκειμένου να χαράξει μία σωστή πορεία, επιβάλλεται να ορίσει το κοινό της.

Brainstorming με Βάση το Προϊόν/ Υπηρεσία

Ένα βασικό σημείο που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει είναι το target group στο οποίο απευθύνεται το προϊόν/ υπηρεσία. Αν πρόκειται για μία επιχείρηση που ήδη λειτουργεί, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει το κοινό που έχει κερδίσει, μοιράζοντας ερωτηματολόγια στους πελάτες της. Σε αντίθετη περίπτωση, η έρευνα στις παρούσες και μελλοντικές τάσεις της αγοράς και συνήθειες των καταναλωτών θα αποφέρει χρήσιμες πληροφορίες.

Κατηγοριοποίηση

Το target audience μιας επιχείρησης μπορεί να κατηγοριοποιηθεί με διάφορους τρόπους. Ένας από τους πιο αξιόπιστους είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Οι άνθρωποι που έχουν κοινά, όπως το φύλο, την ηλικία, τη μόρφωση, το επάγγελμα, κ.α. συχνά έχουν παρόμοιες συνήθειες. Συνεπώς, είναι πιθανό να παρουσιάζουν κοινά στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μέσα από τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου αντίστοιχων ερωτήσεων από τους πελάτες, η επιχείρηση μπορεί να καθορίσει το κοινό της.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Το Νεαρό Διοικητικό Συμβούλιο του Μορφωτικού...

Στο ορεινό χωριό Άγιος Νικόλαος Τρικάλων, το νεαρό διοικητικό συμβούλιο του Μορφωτικού Συλλόγου "Καμνάι" έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να αναζωογονήσει το χωριό τους και...

Έως 25.000 Eυρώ Aνά Eπιχείρηση από...

Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη νέα πρόσκληση του, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη για αιτήσεις σε ολόκληρη την...

Γίνετε Πρότυπο: Εμπνεύστε τη Νέα Γενιά...

Είστε μία δυναμική και καταξιωμένη γυναίκα στον τομέα της επιχειρηματικότητας, της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής, των τεχνών ή των μαθηματικών; Σας προσκαλούμε να...

Socially Agile Hackathon: Οι Ομάδες από...

Στις 21 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκε επιτυχώς το διαδικτυακό Hackathon μέσω της πλατφόρμας Zoom, το οποίο διοργάνωσε το έργο Socially Agile, εταίρος του οποίου είναι...

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...