Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να οργανώνουν στρατηγικές και σχέδια marketing, ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα, χωρίς όμως να έχουν καθορίσει το target audience τους. Το κοινό μίας επιχείρησης είναι οι πελάτες που έχει ήδη, αλλά και οι εν δυνάμει. Προκειμένου να χαράξει μία σωστή πορεία, επιβάλλεται να ορίσει το κοινό της.
Brainstorming με Βάση το Προϊόν/ Υπηρεσία
Ένα βασικό σημείο που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει είναι το target group στο οποίο απευθύνεται το προϊόν/ υπηρεσία. Αν πρόκειται για μία επιχείρηση που ήδη λειτουργεί, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει το κοινό που έχει κερδίσει, μοιράζοντας ερωτηματολόγια στους πελάτες της. Σε αντίθετη περίπτωση, η έρευνα στις παρούσες και μελλοντικές τάσεις της αγοράς και συνήθειες των καταναλωτών θα αποφέρει χρήσιμες πληροφορίες.
Κατηγοριοποίηση
Το target audience μιας επιχείρησης μπορεί να κατηγοριοποιηθεί με διάφορους τρόπους. Ένας από τους πιο αξιόπιστους είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Οι άνθρωποι που έχουν κοινά, όπως το φύλο, την ηλικία, τη μόρφωση, το επάγγελμα, κ.α. συχνά έχουν παρόμοιες συνήθειες. Συνεπώς, είναι πιθανό να παρουσιάζουν κοινά στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μέσα από τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου αντίστοιχων ερωτήσεων από τους πελάτες, η επιχείρηση μπορεί να καθορίσει το κοινό της.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.