by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τι είναι το Geofencing Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Το marketing είναι σήμερα μία απαραίτητη στρατηγική για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη marketing: Digital (SEO) marketing, email marketing, content marketing κ.α. Όλα τα παραπάνω έχουν πλεονεκτήματα, των οποίων ο συνδυασμός προσφέρει μία δυνατή στρατηγική: Tο Geofencing Marketing.

Τι είναι το Geofencing Marketing;

Το Geofencing Marketing αξιοποιεί την γνώση της θέσης. Όταν ένας πιθανός πελάτης βρεθεί εντός μίας προκαθορισμένης γεωγραφικής περιοχής, όπως μία γειτονιά, ένα εμπορικό κέντρο ή ένα κατάστημα, τότε λαμβάνει αυτόματα στην κινητή του συσκευή (smartphone, tablet) περιεχόμενο σχετικό με το brand. Συνήθως πρόκειται για ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ή μία διαφήμιση, είτε απευθείας στη συσκευή, είτε ως ειδοποίηση σε λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Snapchat, κ.α.).

Πως Λειτουργεί

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά, χάρη στην επέκταση της χρήσης GPS και Bluetooth στις κινητές συσκευές. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις του χρήστη, αυτή η τεχνολογία μπορεί να γνωστοποιεί τη γεωγραφική θέση του ατόμου. Επομένως, μία επιχείρηση μπορεί να ορίσει ένα geofence, δηλαδή να οριοθετήσει εικονικά μία περιοχή ενδιαφέροντος και να συλλέγει πληροφορίες και δεδομένα σχετικά με τις κινήσεις και τα χαρακτηριστικά αυτών που εισέρχονται στο geofence.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Συμπεριληπτική Ηγεσία και Επιχειρηματικότητα | Εκδήλωση iED

Εκδήλωση από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας – iED Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) σας προσκαλεί σε μια συμμετοχική εκδήλωση με επίκεντρο τη συμπεριληπτική ηγεσία και...

Νέα Συνεργασία στο Πλαίσιο του FoodChase:...

Πολύ ενδιαφέρουσες συνεργασίες έχουν ήδη αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου FoodChase – Food Supply-Chain Ecosystems for Sustainability....

Πρόσκληση Συμμετοχής στην Έρευνα του Ευρωπαϊκού...

Αναβαθμίζουμε τη Μηχατρονική στην Ανώτατη Εκπαίδευση Το ευρωπαϊκό έργο SHINE (Supporting Higher Education to INnovate and Excel) συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης στον τομέα...

Συμπεριληπτική Ηγεσία στην Πράξη – Διήμερη...

Ενδυναμώνοντας άτομα με αναπηρία να ηγηθούν με ενσυναίσθηση και αυτοπεποίθηση Τον Ιούνιο του 2025, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Fit2Lead,...

Πρόληψη της Σεξουαλικής Εκμετάλλευσης Παιδιών και...

Στην εποχή όπου η καθημερινότητα των παιδιών και των εφήβων εξελίσσεται κυρίως στο ψηφιακό περιβάλλον, η σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση μέσω διαδικτύου (Online Sexual...