by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τι είναι αλήθεια το Branding & το Brand;

Και για να συνοψίσουμε όλα τα παραπάνω το brand και το branding είναι:

  • Μία υπόσχεση
  • Ο τρόπος που διαφοροποιείται κάτι από τα υπόλοιπα που υπάρχουν
  • Οτιδήποτε πιστεύει ο πελάτης για μία εταιρεία/οργανισμό
  • Ένα συναίσθημα που δημιουργείται μέσω της αλληλεπίδρασης με ένα προϊόν/υπηρεσία, με μία εταιρεία
  • Η χειροπιαστή αντιπροσώπευση των αξιών ενός ανθρώπου ή ενός οργανισμού/εταιρείας
  • Ένα σύνολο προσδοκιών οι οποίες έχουν ικανοποιηθεί
  • Η εμπιστοσύνη μεταξύ ενός πελάτη και μίας επιχείρησης
  • Το άυλο περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης
  • Ένα σύνολο από μοναδικά οφέλη
  • Οι λόγοι για τους οποίους αγοράζουμε κάτι
  • Η ιστορία που λέμε
  • Ένα σύμβολο του ανήκειν
  • Επικοινωνία με ή χωρίς χρήση λέξεων
  • Η εμπειρία που έχει ένας πελάτης
  • Η εντύπωση που έχει μείνει μετά την τελευταία αλληλεπίδραση

Γιατί χρειαζόμαστε το «Branding»;

Ένα brand είναι κάτι περισσότερο από το λογότυπο, το χρώμα, τη συσκευασία όπως προαναφέρθηκε. Δεν αφορά σε πρώτη φάση την εξωτερική δομή και το παρουσιαστικό ενός προϊόντος/υπηρεσίας. Και δεν αφορά τις τακτικές που ακολουθούνται για την προώθησή του. Αυτό είπαμε αφορά το μάρκετινγκ. Το branding είναι κάτι που συμβαίνει. Κάτι που συμβαίνει από μέσα προς τα έξω. Οι επιτυχημένες εταιρείες, τα επιτυχημένα brands, οι επιτυχημένες ιδέες έχουν τα θεμέλιά τους σε μία εξαιρετική αποστολή η οποία συνδέεται με συγκεκριμένες αξίες, συγκεκριμένα οφέλη και η οποία εκφράζεται μέσα από μία ιστορία (το γνωστό storytelling) την οποία ο κόσμος την πιστεύει και γίνεται ένα μ’ αυτήν.

Ότι κάνετε για να πείτε αυτή την ιστορία-από το όνομα του brand, μέχρι την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας στα κοινωνικά δίκτυα-θα πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτό που είστε και θα πρέπει να επικοινωνεί στον κόσμο το γιατί θα πρέπει να ενδιαφερθεί για αυτό που εσείς έχετε παράξει/δημιουργήσει.

Οι άνθρωποι πλέον δεν θέλουν περισσότερες πληροφορίες ή προϊόντα ή υπηρεσίες. Θέλουν εμπιστοσύνη. Θέλουν να μπορούν να πιστέψουν σε σας, στους στόχους σας, στην επιτυχία σας, στην ιστορία σας.

Και μην ξεχνάτε ποτέ!

Οι τακτικές είναι αυτές που προωθούν τις ιδέες. Όμως η ξεκάθαρη στρατηγική είναι που πραγματικά πουλάει. Έτσι λοιπόν η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνει κάποιος είναι: «Γιατί οι άνθρωποι θα ενδιαφερθούν για την ιδέα μου;» και όχι «Πώς θα κάνω τους ανθρώπους να αγοράσουν την ιδέα μου». Η απάντηση σ’ αυτήν την πρώτη και βασική ερώτηση είναι αυτή που αποτελεί το θεμέλιο του brand σας. Η απάντηση σ’ αυτήν την πρώτη ερώτηση είναι η Πρόταση Αξίας της Ιδέας σας. Είναι η αρχή του ταξιδιού που ονομάζουμε branding.

Δημοσιεύτηκε στο epixeiro.gr

Τελευταία Νέα

Το Νεαρό Διοικητικό Συμβούλιο του Μορφωτικού...

Στο ορεινό χωριό Άγιος Νικόλαος Τρικάλων, το νεαρό διοικητικό συμβούλιο του Μορφωτικού Συλλόγου "Καμνάι" έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να αναζωογονήσει το χωριό τους και...

Έως 25.000 Eυρώ Aνά Eπιχείρηση από...

Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη νέα πρόσκληση του, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη για αιτήσεις σε ολόκληρη την...

Γίνετε Πρότυπο: Εμπνεύστε τη Νέα Γενιά...

Είστε μία δυναμική και καταξιωμένη γυναίκα στον τομέα της επιχειρηματικότητας, της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής, των τεχνών ή των μαθηματικών; Σας προσκαλούμε να...

Socially Agile Hackathon: Οι Ομάδες από...

Στις 21 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκε επιτυχώς το διαδικτυακό Hackathon μέσω της πλατφόρμας Zoom, το οποίο διοργάνωσε το έργο Socially Agile, εταίρος του οποίου είναι...

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...