by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη

Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες, που διαμορφώνονται. Κάποιες από αυτές τις εξελίξεις είναι η χρήση των social media για την προώθηση των επιχειρήσεών τους, όπως και άλλες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας κλάδος της πληροφορικής, ο οποίος λειτουργεί σαν τον άνθρωπο. Ασχολείται με τη λήψη των αποφάσεων και την αντιμετώπιση των προβλημάτων βασισμένος στην πραγματοποίηση των εργασιών σε διάφορα υπολογιστικά συστήματα, όπου τυπικά θα χρειαζόταν η παρέμβαση του ανθρώπου. Είναι γεγονός λοιπόν πως η τεχνητή νοημοσύνη και το μάρκετινγκ θα συσχετιστούν και θα συνδυαστούν μεταξύ τους με διαφόρους τρόπους τα επόμενα χρόνια. Μερικοί από αυτούς είναι οι εξής:

Τεχνητή Νοημοσύνη: Μηχανική Μάθηση και Chatbots

Τα chatbots συναντώνται σχεδόν σε κάθε ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο στον τομέα της διαφήμισης, ανεξαρτήτως περιεχομένου αυτής. Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση συνέβαλε στην κρισιμότητα του ρόλου των chatbots. Έτσι, πλέον τα bots, όταν οι πελάτες θέλουν να εξυπηρετηθούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά, παρεμβαίνουν, μέσω της δυνατότητάς τους να αξιολογούν πιο πολύπλοκα ερωτήματα και να απαντούν κατάλληλα στους χρήστες. Πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και για τη φήμη και ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

Επίσης, τα ίδια, εκτός από την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών επιδρούν θετικά και με άλλους ρόλους. Μειώνονται τα λειτουργικά κόστη για τις επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να αυξάνονται και να πραγματοποιούνται. Έτσι, οι πελάτες αισθάνονται ευχάριστα με τη χρήση τους και το απολαμβάνουν.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...