της Δώρας Τόμτση
Το TikTok αποτελεί μια από τα μεγαλύτερες τάσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο καιρό. Λόγω της τεράστιας επιτυχίας που έχει, πλέον απαριθμεί συνολικά 800 εκατομμύρια ενεργά profiles, τα οποία όλο και αυξάνονται. Όπως όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι και αυτό, είναι ένα από τα πιο χρήσιμα αντικείμενα για τον κόσμο του marketing και συγκεκριμένα του TikTok marketing. Πριν αναλύσουμε τον τρόπο που λειτουργεί το marketing μέσω του ΤikTok, θα δώσουμε κάποια βασικά στοιχεία για την συγκεκριμένη πλατφόρμα και τον τρόπου λειτουργίας του.
Τι είναι το TikTok;
Το TikTok είναι εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί είτε να δημιουργήσει κάποιο βίντεο και να το μοιραστεί με άλλους είτε απλά να κοιτάξει βίντεο από διαφορετικούς χρήστες. Το αξιοθαύμαστο με την συγκεκριμένη εφαρμογή social media είναι ότι διαθέτει πληθώρα λειτουργιών και δυνατοτήτων.
Μπορεί το TikTok να γίνει βασιλείας των social media;
Από ότι φαίνεται, το TikTok μπορεί να γίνει ο νέος βασιλείας των social media, αφού μέσα σε 3 χρόνια κατάφερε να κάνει αυτό που έκανε η πλατφόρμα του Facebook σε 4 χρόνια και αντίστοιχα αυτή του Instagram σε 6 χρόνια, δηλαδή να αποκτήσει πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως.
To ΤikTok, σε σχέση με άλλες πλατφόρμες, δίνει ένα διαφορετικό και πιο ενδιαφέρον τρόπο προώθησης. Οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να κοιτάξουν ένα προϊόν με περισσότερες λεπτομέρειες, λόγω της δυνατότητας που δίνει η συγκεκριμένη πλατφόρμα μέσω του βίντεο.
Στρατηγικές του marketing μέσω του TikTok
Αρχικά, ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης μιας επιχείρησης είναι μέσω των λεγόμενων TikTok Ads. Μάλιστα, το TikTok είναι η μόνη πλατφόρμα η οποία δεν έχει κορεστεί ως προς τις διαφημίσεις. Σημαντικό πλεονέκτημα με τις διαφημίσεις είναι ότι δεν χρειάζεται να χαλάσει κάποιος πολύ χρόνο, δημιουργώντας από την αρχή το target group.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.