by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τα μυστικά του TikTok Marketing

της Δώρας Τόμτση

Το TikTok αποτελεί μια από τα μεγαλύτερες τάσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο καιρό. Λόγω της τεράστιας επιτυχίας που έχει, πλέον απαριθμεί συνολικά 800 εκατομμύρια ενεργά profiles, τα οποία όλο και αυξάνονται. Όπως όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι και αυτό, είναι ένα από τα πιο χρήσιμα αντικείμενα για τον κόσμο του marketing και συγκεκριμένα του TikTok marketing. Πριν αναλύσουμε τον τρόπο που λειτουργεί το marketing μέσω του ΤikTok, θα δώσουμε κάποια βασικά στοιχεία για την συγκεκριμένη πλατφόρμα και τον τρόπου λειτουργίας του.

Τι είναι το TikTok;

Το TikTok είναι εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί είτε να δημιουργήσει κάποιο βίντεο και να το μοιραστεί με άλλους είτε απλά να κοιτάξει βίντεο από διαφορετικούς χρήστες. Το αξιοθαύμαστο με την συγκεκριμένη εφαρμογή social media είναι ότι διαθέτει πληθώρα λειτουργιών και δυνατοτήτων.

Μπορεί το TikTok να γίνει βασιλείας των social media;

Από ότι φαίνεται, το TikTok μπορεί να γίνει ο νέος βασιλείας των social media, αφού μέσα σε 3 χρόνια κατάφερε να κάνει αυτό που έκανε η πλατφόρμα του Facebook σε 4 χρόνια και αντίστοιχα αυτή του Instagram σε 6 χρόνια, δηλαδή να αποκτήσει πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως.

To ΤikTok, σε σχέση με άλλες πλατφόρμες, δίνει ένα διαφορετικό και πιο ενδιαφέρον τρόπο προώθησης. Οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να κοιτάξουν ένα προϊόν με περισσότερες λεπτομέρειες, λόγω της δυνατότητας που δίνει η συγκεκριμένη πλατφόρμα μέσω του βίντεο.

Στρατηγικές του marketing μέσω του TikTok

Αρχικά, ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης μιας επιχείρησης είναι μέσω των λεγόμενων TikTok Ads. Μάλιστα, το TikTok είναι η μόνη πλατφόρμα η οποία δεν έχει κορεστεί ως προς τις διαφημίσεις. Σημαντικό πλεονέκτημα με τις διαφημίσεις είναι ότι δεν χρειάζεται να χαλάσει κάποιος πολύ χρόνο, δημιουργώντας από την αρχή το target group.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Συμπεριληπτική Ηγεσία και Επιχειρηματικότητα | Εκδήλωση iED

Εκδήλωση από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας – iED Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) σας προσκαλεί σε μια συμμετοχική εκδήλωση με επίκεντρο τη συμπεριληπτική ηγεσία και...

Νέα Συνεργασία στο Πλαίσιο του FoodChase:...

Πολύ ενδιαφέρουσες συνεργασίες έχουν ήδη αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου FoodChase – Food Supply-Chain Ecosystems for Sustainability....

Πρόσκληση Συμμετοχής στην Έρευνα του Ευρωπαϊκού...

Αναβαθμίζουμε τη Μηχατρονική στην Ανώτατη Εκπαίδευση Το ευρωπαϊκό έργο SHINE (Supporting Higher Education to INnovate and Excel) συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης στον τομέα...

Συμπεριληπτική Ηγεσία στην Πράξη – Διήμερη...

Ενδυναμώνοντας άτομα με αναπηρία να ηγηθούν με ενσυναίσθηση και αυτοπεποίθηση Τον Ιούνιο του 2025, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Fit2Lead,...

Πρόληψη της Σεξουαλικής Εκμετάλλευσης Παιδιών και...

Στην εποχή όπου η καθημερινότητα των παιδιών και των εφήβων εξελίσσεται κυρίως στο ψηφιακό περιβάλλον, η σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση μέσω διαδικτύου (Online Sexual...