by Institute of Entrepreneurship Development iED

Remarketing: Ό,τι Πρέπει να Ξέρεις

του Στέλιου Αμπατζίδη

Κάθε επιχείρηση, για να επιδιώκει να παραμένει ανταγωνιστική στην αγορά, καλείται να αναπτύξει και να διατηρήσει το πελατολόγιό της. Πλέον, με την χρήση του Διαδικτύου και άλλων μέσων διαφήμισης και προβολής, οι επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες πρακτικά, λειτουργικά και όσο το δυνατόν πιο οικονομικά.

Έτσι, οι επιχειρήσεις προβαίνουν στην χρήση του Remarketing. H αξιοποίηση των ηλεκτρονικών μαγαζιών μέσα στην πανδημία αυξήθηκε κατακόρυφα. Οι πελάτες θέτουν σε προτεραιότητα τις ανάγκες τους. Κρίνουν, αξιολογούν με την πρώτη επαφή και προβαίνουν σε έρευνα αγοράς. Συνεπώς, οι ίδιες, βλέποντας τους υποψήφιους πελάτες, αποσκοπούν στο να έρθουν σε επικοινωνία με τους πελάτες και να επαναπροβάλλουν το λογότυπο και την επωνυμία τους. Η χρήση του κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, γιατί, μετά την επαναπροβολή, γίνεται πιο εύκολη η δημιουργία μιας «χοάνης» πελατών. Χάρη σε αυτό, αυτές παρατηρούν την μείωση της αγοραστικής δύναμης μέσω του καλαθιού αγορών. Με αυτό τον τρόπο, οι ίδιες καταγράφουν τους περιηγητές, που αποχωρούν από την ιστοσελίδα, χωρίς να αγοράζουν τα προϊόντα.

Για αυτό το να υπενθυμίζουν οι επιχειρήσεις την επωνυμία τους, επικοινωνώντας με τους πελάτες, μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους. Αρχίζουν από την ψηφιακή διαφήμιση (Digital Marketing), όπως η προβολή του banner πολλές φορές, μέχρι να γίνει κάποιο κλικ σε αυτό ή η πινακίδα έξω από το φυσικό κατάστημα, όταν οι πολίτες πηγαίνουν στις δουλειές τους.

Επομένως, μερικοί από τους τρόπους χρήσης του Remarketing, είναι οι εξής:

Retargeting

Με την χρήση της τεχνολογίας, το retargeting επιδιώκει και αποβλέπει στην αλληλεπίδραση πάλι με τους προηγούμενους επισκέπτες, που περιηγήθηκαν στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση των cookies, αφού τοποθετηθεί ένα απόσπασμα κώδικα στην ιστοσελίδα του επιχειρηματία. Οι πληροφορίες, που παίρνουν οι επιχειρηματίες, αποθηκεύονται στον υπολογιστή (Google Analytics ή Facebook). Ακόμη, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι διαφημίσεις επαναστόχευσης (Retargeting Ads) με μεγαλύτερη αναλογία κλικ προς εμφάνιση διαφήμισης. Απώτερος στόχος αυτού του μέσου οι ήδη υπάρχοντες επισκέπτες της ιστοσελίδας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως θα επικρατούν προσωποποιημένες διαφημίσεις σε μεγάλο αριθμό ατόμων, αλλά μόνο ομάδες ατόμων με τα ίδια χαρακτηριστικά.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Startup Europe Week 2025 στη Λάρισα:...

📅 Τρίτη 13 Μαΐου 2025 | 🕕 18:00–20:00 | 📍 JOIST Innovation Park, Λάρισα Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Θεσσαλικών...

Διαδικτυακά Σεμινάρια Ενδυνάμωσης Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στο...

Μάθε να δημιουργείς φυσικά καλλυντικά και ξεκίνησε τη δική σου επιχείρηση από το σπίτι με υποστήριξη και δικτύωση Τι είναι το Wonderful EU Project Το νέο...

Αναζητούμε Συμμετέχοντες για το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα...

Είσαι εκπαιδευτής ενηλίκων με πάθος για την τεχνολογία και την υποστήριξη της τρίτης ηλικίας; Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σε προσκαλεί να συμμετάσχεις στο διακρατικό...

Η Πραγματικότητα της Νομικής: Σπουδές, Άσκηση...

Η Νομική αποτελεί μια από τις πιο απαιτητικές και συνάμα ουσιαστικές ακαδημαϊκές επιλογές. Οι σπουδές στον τομέα αυτό δεν περιορίζονται στην αποστήθιση νόμων, αλλά...

Ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση και την...

Στις 17 Δεκεμβρίου 2024, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Green Up Yourself, πραγματοποίησε ένα διαδραστικό εργαστήριο στα Εκπαιδευτήρια Μπακογιάννη...