by Institute of Entrepreneurship Development iED

Πώς οι πελάτες σου προβλέπουν την αγορά;

Ο ερχομός των social media άλλαξε τα δεδομένα. Τώρα, κάθε επιχείρηση μπορεί να λάβει σχόλια από τους πελάτες της άμεσα. Η κριτική και οι προτάσεις των πελατών πολλές φορές ανοίγουν το δρόμο για καινοτομίες στην οργάνωση της επιχείρησής σου που δε θα ήταν προφανείς ακόμη και στους πιο καλά ενημερωμένους επιχειρησιακούς συμβούλους.

 Όμως πόσα από αυτά τα διαρκή σχόλια και προτάσεις έχουν άμεσα χρηστική βάση; Πώς μπορεί μία επιχείρηση να αξιοποιήσει τη δημιουργική κριτική των πελατών της προς ουσιαστικό όφελός της;

Προκειμένου μία επιχείρηση να μπορέσει να εκμεταλλευτεί αυτά τα σχόλια, πρέπει να έχει στη διάθεσή της:

  • Μία ηλεκτρονική και εύκολη στη χρήση πλατφόρμα επικοινωνίας – για τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες, είναι μία φόρμα ζωντανής επικοινωνίας, στελεχωμένη από ειδικά εκπαιδευμένους υπαλλήλους. Για πολλές μικρότερες επιχειρήσεις, είναι συνήθως ένα καλά οργανωμένο (αλλά αργό) τμήμα παραπόνων μέσω forum.
  • Ένα σύστημα που ενθαρρύνει το σχολιασμό από μέρους του καταναλωτή – η δημιουργία μίας σχέσης εμπιστοσύνης δεν αρκεί: για να μπορέσει μία επιχείρηση να ξεχωρίσει, πρέπει να επιδιώκει τα σχόλια κάθε καταναλωτή με σκοπό τη διαρκή βελτίωσή της.
  • Τη δυνατότητα να αναγνωρίζει τις ανάγκες του καταναλωτή… – παρέχοντάς του το προϊόν και την υπηρεσία που θέλει όταν τη θέλει και στην καλύτερη δυνατή τιμή
  • …και τη δυνατότητα να τις υλοποιεί άμεσα, προσφέροντας λύσεις αντί για υποσχέσεις – μία απλή αναγνώριση δεν αρκεί. Προκειμένου μία εταιρεία να αποκτήσει την αφοσίωση των πελατών της, πρέπει να μπορεί να παρέχει απτές, ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν την κάθε τους ανάγκη.

customers

Αν λοιπόν έχεις ή αντιπροσωπεύεις μία υφιστάμενη ή μία ανερχόμενη επιχείρηση που νοιάζεται για τους πελάτες της και θέλει να τους δώσει τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγαπημένης τους επιχείρησης, τότε η υπηρεσία EntreCustomer Satisfaction έχει έρθει για να σου δώσει τη λύση!

Entre-Customer Satisfaction: Κάνε την κριτική των πελατών σου πολιτική σου

Σχεδιασμένη από το Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης, η EntreCustomer Satisfaction είναι μία εξατομικευμένη υπηρεσία που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σε κάθε επιχείρηση που βάζει τους πελάτες της στο επίκεντρο της πολιτικής της.

Η υπηρεσία περιλαμβάνει:

  • Επικοινωνία μεταξύ των στελεχών της επιχείρησης και των ειδικών του Ινστιτούτου, προκειμένου να αποτυπωθεί η υφιστάμενη κατάσταση της επιχείρησης.
  • Ανάλυση των προβληματικών τμημάτων της επιχείρησης και των σημείων παρέμβασης, βασισμένη στα σχόλια και τις κριτικές των πελατών της επιχείρησης.
  • Σχεδιασμός ενός εξατομικευμένου ηλεκτρονικού συστήματος εισαγωγής σχολίων από τους πελάτες, με σκοπό την καλύτερη λήψη δεδομένων από το κοινό.
  • Παρακολούθηση του συστήματος και δημιουργία αναφορών, χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρονικό σύστημα σχεδιασμένο με βάση τις ανάγκες της ανάγκες τόσο των στελεχών όσο και των καταναλωτών.

Χάρη στα δεδομένα που παρέχονται από την πλατφόρμα, κάθε επιχειρηματίας μπορεί να λαμβάνει πληροφορίες για το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της επιχείρησής του.

Έτσι, κάθε επιχείρηση είναι σε θέση να προσαρμόζει την πολιτική της και να λαμβάνει αποφάσεις βασισμένες στην εμπεριστατωμένη, ολοκληρωμένη γνώμη των πελατών της ώστε να τους προσφέρει ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση από ποτέ.

Μην αρκείσαι σε απρόσωπες επιχειρηματικές αναλύσεις. Χρησιμοποίησε την υπηρεσία EntreCustomer Satisfaction και πιάσε τον παλμό τη αγοράς!

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...