by Institute of Entrepreneurship Development iED

Πώς Φτιάχνεται Ένα Πετυχημένο E-Shop

του Μάριου Αναστασίου

Η καραντίνα έφερε μεταξύ όλων των άλλων και μία σημαντική αλλαγή στον κόσμο του εμπορίου. Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ψωνίζουν ηλεκτρονικά πλέον. Αυτό οδηγεί τις επιχειρήσεις στη διατύπωση ενός αμείλικτου ερωτήματος: Πώς φτιάχνεται ένα πετυχημένο e-shop;

Για να απαντήσουμε θα σταθούμε σε πέντε παράγοντες. Πρώτον, στην ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μίας επιχείρησης. Τι πουλάει η επιχείρηση; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά της έναντι του ανταγωνισμού; Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές της; Πόσα χρήματα διαθέτει; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα οδηγούν τους επιχειρηματίες στον σχεδιασμό στρατηγικής για τη δημιουργία ενός πετυχημένου e-shop.

Η στρατηγική αυτή συμπυκνώνεται σε δύο λέξεις. Βελτιστοποίηση και ανάπτυξη. Ας τις αναλύσουμε μία μία με τη σειρά. Η βελτιστοποίηση αναφέρεται στην προσπάθεια μιας επιχείρησης να διορθώσει τις ατέλειές της και να πετύχει τους στόχους της. Η ανάπτυξη αναφέρεται στη μακροπρόθεσμη προσπάθειά της να διευρυνθεί. Αμφότεροι οι δύο στόχοι αυτοί πρέπει να συγκεκριμενοποιηθούν, αλλά πάντοτε καταλήγουν σε ένα ερώτημα: «Πώς θα αποδώσουν τα λεφτά που δώσαμε;».

Βήματα για την Επιτυχία

Πρώτα απ’ όλα, έχουμε την προσεκτική διαχείριση του budget. Πώς το κάνουμε αυτό στην πράξη; Ελέγχουμε την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των ψηφιακών προωθητικών ενεργειών μας, φυσικά. Ελέγχουμε π.χ. ποια αποτελέσματα μας έφερε η χρήση κάποιων καναλιών όπως τα social media, οι μηχανές αναζήτησης ή το site μας. Φυσικά, το ρήμα «ελέγχω» συνδέεται στον κόσμο του digital marketing με τη φράση «ανάλυση δεδομένων».

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Συμπεριληπτική Ηγεσία και Επιχειρηματικότητα | Εκδήλωση iED

Εκδήλωση από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας – iED Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) σας προσκαλεί σε μια συμμετοχική εκδήλωση με επίκεντρο τη συμπεριληπτική ηγεσία και...

Νέα Συνεργασία στο Πλαίσιο του FoodChase:...

Πολύ ενδιαφέρουσες συνεργασίες έχουν ήδη αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου FoodChase – Food Supply-Chain Ecosystems for Sustainability....

Πρόσκληση Συμμετοχής στην Έρευνα του Ευρωπαϊκού...

Αναβαθμίζουμε τη Μηχατρονική στην Ανώτατη Εκπαίδευση Το ευρωπαϊκό έργο SHINE (Supporting Higher Education to INnovate and Excel) συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης στον τομέα...

Συμπεριληπτική Ηγεσία στην Πράξη – Διήμερη...

Ενδυναμώνοντας άτομα με αναπηρία να ηγηθούν με ενσυναίσθηση και αυτοπεποίθηση Τον Ιούνιο του 2025, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Fit2Lead,...

Πρόληψη της Σεξουαλικής Εκμετάλλευσης Παιδιών και...

Στην εποχή όπου η καθημερινότητα των παιδιών και των εφήβων εξελίσσεται κυρίως στο ψηφιακό περιβάλλον, η σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση μέσω διαδικτύου (Online Sexual...