by Institute of Entrepreneurship Development iED

Ο θησαυρός των marketers, τα “data”!

Όσο μεγαλώνει η ανάγκη για διαφήμιση στο digital περιβάλλον, τόσο μεγαλώνει και η ανάγκη για τα σωστά insights των χρηστών που αλληλεπιδρούν με τα brands στα social media. Καθημερινά, χιλιάδες brands πραγματοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες βασίζονται στα εκάστοτε insights που λαμβάνουν από τις ψηφιακές πλατφόρμες (π.χ. Facebook, Google Analytics κλπ) για τη σωστότερη στόχευση και υλοποίησή τους.

Ερωτήματα, ωστόσο, τίθενται σχετικά με το αν οι marketers θα πρέπει να γίνουν αναλυτές δεδομένων (data), ούτως ώστε να μπορούν να επεξεργάζονται σωστά τα στοιχεία που λαμβάνουν και να επιτυγχάνουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στις εκάστοτε καμπάνιες. Οι απόψεις για αυτό το θέμα διίστανται, μερικές από αυτές υποστηρίζουν ότι δε φτάνει μόνο η σωστή ανάλυση των δεδομένων, αλλά και η σωστή επένδυση στο creative κομμάτι.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έχει αναφερθεί στο Harvard Business Review πως:

Το αποτέλεσμα είναι ότι οι σωστοί άνθρωποι βρίσκονται στο στόχαστρο την κατάλληλη στιγμήαλλά με ένα αρκετάεντυπωσιακό μήνυμαΝα θυμάστε ότι η ανάλυση των δεδομένων δενείναι το πανΤο θέμα είναι το καλύτερο marketing!

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Δημοσιεύτηκε στο startup.gr

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...