Όσο μεγαλώνει η ανάγκη για διαφήμιση στο digital περιβάλλον, τόσο μεγαλώνει και η ανάγκη για τα σωστά insights των χρηστών που αλληλεπιδρούν με τα brands στα social media. Καθημερινά, χιλιάδες brands πραγματοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες βασίζονται στα εκάστοτε insights που λαμβάνουν από τις ψηφιακές πλατφόρμες (π.χ. Facebook, Google Analytics κλπ) για τη σωστότερη στόχευση και υλοποίησή τους.
Ερωτήματα, ωστόσο, τίθενται σχετικά με το αν οι marketers θα πρέπει να γίνουν αναλυτές δεδομένων (data), ούτως ώστε να μπορούν να επεξεργάζονται σωστά τα στοιχεία που λαμβάνουν και να επιτυγχάνουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στις εκάστοτε καμπάνιες. Οι απόψεις για αυτό το θέμα διίστανται, μερικές από αυτές υποστηρίζουν ότι δε φτάνει μόνο η σωστή ανάλυση των δεδομένων, αλλά και η σωστή επένδυση στο creative κομμάτι.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έχει αναφερθεί στο Harvard Business Review πως:
Το αποτέλεσμα είναι ότι οι σωστοί άνθρωποι βρίσκονται στο στόχαστρο την κατάλληλη στιγμή, αλλά με ένα αρκετάεντυπωσιακό μήνυμα…Να θυμάστε ότι η ανάλυση των δεδομένων δενείναι το παν. Το θέμα είναι το καλύτερο marketing!
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Δημοσιεύτηκε στο startup.gr