Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Marketing – Αλήθειες και Μύθοι

Ο Μύθος: Η επιτυχία μίας Start-Up βασίζεται αποκλειστικά στο marketing

Η Αλήθεια: Η επιβίωση (και η επιτυχία) μίας Start-Up επιχείρησης δεν οφείλεται αποκλειστικά στο marketing. Πολλοί φιλόδοξοι νέοι επιχειρηματίες με φρέσκιες ιδέες αποδίδουν την επιχειρηματική του αποτυχία σε μία ακατάλληλη στρατηγική ή διαδημιστική μαπάνια.

Οι επιχειρησιακοί σύμβουλοι που έχουν εμπειρία με την αντιπροσώπευση Start-Up  έχουν άλλη άποψη: πολλές φορές, η αποτυχία μίας τέτοιας επιχείρησης οφείλεται σε περιορισμένη εμπειρία των επιχειρηματιών με τις κινήσεις της αγοράς και τον κλάδο τους.

Ο Μύθος: Μία Start-Up μπορεί να βρει καταναλωτές ευκολότερα από άλλες επιχειρήσεις

Η Αλήθεια: Η επιτυχία πολλών Start-Up μέσω προγραμμάτων crowdfunding (όπως το Kickstarter) έχουν ενισχύσει το μύθο του μοναδικού, ‘υπερ-δημοφιλούς’ προϊόντος περισσότερο από ποτέ. Πολλοί επιχειρηματίες που ιδρύουν Start-Up επιχειρήσεις βασισμένοι αποκλειστικά σε ένα προϊόν ή υπηρεσία, χωρίς να κάνουν ουσιαστικά επιχειρηματικά σχέδια για το μέλλον.

Ένας επιχειρησιακός σύμβουλος που καλείται να αναλάβει τη διαχείριση ενός Start-Up δεν πρέπει απλά να σχεδιάσει ένα πλάνο που θα επιτρέψει στην εταιρεία να θεμελιώσει το πελατολόγιό της. Πρέπει να είναι σε θέση να δημιουργεί εκτενείς αναφορές και να συνεργάζεται με τα στελέχη της για να δημιουργήσει ένα εμπεριστατωμένο επενδυτικό πλάνο με το λιγότερο δυνατό ρίσκο.

Σχετικό Άρθρο:  Το ΙΝΑΝΕΠ στηρίζει τις επιχειρηματικές προσπάθειες των γυναικών της Βερδικούσιας

Ο Μύθος: Μία Start-Up δε χρειάζεται μακροχρόνιες στρατηγικές

Η Αλήθεια: Πολλές Start-Up επιχειρήσεις στελεχώνονται από νέους και άπειρους επιχειρηματίες, που εστιάζουν περισσότερο στην ιδέα της γρήγορης ανάπτυξης παρά στη βιωσιμότητα της επιχείρησης.

Σαν αποτέλεσμα, οι επιχειρησιακοί σύμβουλοι που αντιπροσωπεύουν Start-Up επιχειρήσεις πρέπει να έχουν τη διάθεση (και την υπομονή) να κάνουν εκτενείς έρευνες σχετικές με τις αδυναμίες της επιχείρησης και να προτείνουν ολοκληρωμένες λύσεις, βασισμένες σε αντικειμενικά δεδομένα που αφορούν στη θέση τους στην αγορά.

Ο Μύθος: Το μικρό μέγεθος μίας Start-Up την καθιστά πιο σταθερή από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις

Η Αλήθεια:  Η αβεβαιότητα των χρηματικών εισροών μίας Start-Up επιχείρησης, η τάση των στελεχών της να παίρνουν αδικαιολόγητα ρίσκα και τυχόν προβλήματα που πάντοτε προκύπτουν στη διάθεση και διανομή του προϊόντος ή της υπηρεσίας της καθιστούν αυτές τις επιχειρήσεις πιο ασταθείς από οποιαδήποτε άλλη.

Ένας επιχειρηματικός σύμβουλος πρέπει να είναι σε θέση όχι μόνο να μπορεί να εγγυηθεί την προώθηση του προϊόντος, αλλά να εξετάζει τα κανάλια διανομής της εταιρείας. Επιπλέον, πρέπει να έχει τη δυνατότητα να της παρέχει συμβουλές που θα της επιτρέψουν να αυξήσει την παραγωγικότητα και τις αποδόσεις της, χωρίς να προβεί σε περαιτέρω έξοδα.

Σχετικό Άρθρο:  Οι στρατηγικές που μπορούν να αυξήσουν την κερδοφορία μιας επιχείρησης

Αν λοιπόν είσαι ένας επιχειρησιακός σύμβουλος που προσπαθεί να βοηθήσει μία Start-Up επιχείρηση να κάνει τα αναπτυξιακά της όνειρα πραγματικότητα…

entrepath2
Η υπηρεσία entrePath μπορεί να σου δώσει τη λύση!

Εξοπλισμένη με δεκάδες εξειδικευμένες εφαρμογές, η ηλεκτρονική υπηρεσία entrePath σου παρέχει:

  • Δυνατότητα αξιολόγησης της Start-Up επιχείρησης που αντιπροσωπεύεις- υπολόγισε τη βιωσιμότητα της επιχειρηματικής της ιδέας χρησιμοποιώντας είκοσι εξειδικευμένες εφαρμογές
  • Εκτίμηση και δυναμικό σχολιασμό της υπάρχουσας στρατηγικής marketing- βοήθησε την επιχείρηση να προσεγγίσει τους καταναλωτές που χρειάζεται και προσάρμοσε τη στρατηγική σου στη στιγμή, χάρη σε μία μεγάλη γκάμα εργαλείων
  • Αξιολόγηση των νέων επιχειρηματικών επενδύσεων-Χάρη στις λειτουργίες Finance της υπηρεσίας, μπορείς να υπολογίσεις το πιθανό ρίσκο και τα κέρδη κάθε νέας επένδυσης εύκολα και απλά
  • Δυναμικό σχολιασμό για τη διαμόρφωση νέας στρατηγικής management-Δώσε στη διοίκηση μίας Start-Up επιχείρησης τα θεμέλια μίας πολυεθνικής, χρησιμοποιώντας έξι εξειδικευμένες εφαρμογές!
Marketing – Αλήθειες και Μύθοι

Related Posts