by Institute of Entrepreneurship Development iED

LinkedIn: Δομήστε την Καριέρα σας: Συμβουλές για Καλύτερο Προφίλ

Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – social media – το προφίλ σας στο LinkedIn μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο προβολής σας αλλά και καριέρας. Το να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητές του στο έπακρο είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε αυτό που λέμε ανάπτυξη στην εργασία και στασιμότητα. Ωστόσο, εάν μπαίνετε στο λογαριασμό σας «στη χάση και στη φέξη», σίγουρα δεν κάνετε την καλύτερη δυνατή χρήση. Η δημιουργία ενός δυναμικού προφίλ το οποίο θα ενημερώνεται συχνά πυκνά θα σας οδηγήσει σε γρηγορότερες διασυνδέσεις με επαγγελματίες και μελλοντικούς εργοδότες. Έρευνες δείχνουν ότι το LinkedIn αποτελεί βασικό εργαλείο για ευκαιρίες απασχόλησης και την επιχειρηματικότητα σε πολλές χώρες του δυτικού κόσμου.

Πόσο λάθος είναι να νομίζει ένας φοιτητής ότι δεν τον αφορά… Χτίστε το προφίλ σας δυναμικά από τώρα, ώστε, όταν θα έρθει η ώρα να ανοίξετε πανιά για την καριέρα σας, να έχετε αρκετό καιρό παρουσίας.

Είτε ψάχνετε καλύτερες ευκαιρίες απασχόλησης, είτε προσπαθείτε να μάθετε περισσότερα για τις εξελίξεις στον επαγγελματικό σας χώρο, ή πληροφορίες για την επιχειρηματικότητα, που αναφέρεται ως το μέλλον της χώρας ένα καλό προφίλ σας χρειάζεται! Μεταξύ μας: Αν θέλετε να ξεκινήστε μια καριέρα στο εξωτερικό, καλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν υπάρχει.

Διαλέξτε την Κατάλληλη Φωτογραφία

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνετε στο LinkedIn είναι βάλετε μια άσχημη φωτογραφία σας ή να μην βάλετε και καθόλου. Οι άλλοι θα υποθέσουν ότι έχετε κάτι να κρύψετε. Σύμφωνα με μελέτες, οι εργοδότες δαπανούν το 20% περίπου του χρόνου που δαπανούν στο LinkedIn, κοιτώντας φωτογραφίες.

Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι το LinkedIn δεν είναι σαν το Facebook. Μη βάλετε φωτογραφίες με τα ζώα σας ή τους φίλους σας ή χαλαρές σας στιγμές. Βάλτε μια επαγγελματική σας φωτογραφία.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...