by Institute of Entrepreneurship Development iED

LinkedIn: Είναι το κατάλληλο μέσο να διαφημίσω το προϊόν μου;

Nontas Karavias

Αν διαβάζετε αυτό το blog σίγουρα ξέρετε πως οι κυρίαρχοι τρόποι να διαφημιστεί κανείς online είναι μέσω της πλατφόρμας του Facebook και της Google. Το μέγεθος των δικτύων αυτών είναι τόσο μεγάλο που δικαιολογημένα η παρουσία σε αυτά είναι σχεδόν επιτακτική. Θα ξέρετε ενδεχομένως και την δυνατότητα διαφήμισης μέσω τουLinkedIn.

Αλλά – μεταξύ μας τώρα – μάλλον δεν έχετε ασχοληθεί μαζί του και πολύ…

“Το LinkedIn δεν είναι το τυπικό κοινωνικό δίκτυο. Έχει πολύ εξειδικευμένο κοινό.”
“Το LinkedIn έχει πολύ μικρότερο κοινό από τα άλλα δίκτυα”
“Το LinkedIn είναι μόνο για B2B
“Το LinkedIn είναι ακριβό
“To LinkedIn δεν χρησιμοποιείται τόσο πολύ ακόμα και από τους χρήστες του”

Από τη μία όλα αυτά έχουν μία βάση, αλλά πρέπει να δούμε την συνολική εικόνα για να μπορέσουμε να κρίνουμε το LinkedIn ως διαφημιστική πλατφόρμα.

Τι μοναδικό προσφέρει το LinkedIn;

Στον πυρήνα της έννοιας του marketing βρίσκεται η έννοια της στόχευσης. Χωρίς στόχευση δεν θα υπήρχε και marketing. Στην ουσία αυτό πουλάνε όλες οι διαφημιστικές πλατφόρμες, έχοντας η καθεμία τον δικό της τρόπο να πετυχαίνει αυτόν τον σκοπό. Έτσι και το LinkedIn, πετυχαίνει τη στόχευση του κοινού με έναν μοναδικό και δύσκολα αντιγράψιμο προς το παρόν τρόπο.

Το LinkedIn στοχεύει με βάση την επαγγελματική δραστηριότητα / ιδιότητα του κάθε χρήστη. Αυτό θεωρητικά γίνεται και με το Facebook, αλλά όπως καταλαβαίνουμε η στόχευση δεν είναι ακριβής καθώς σπανίως οι χρήστες μοιράζονται και ανανεώνουν τις λεπτομέρειες της επαγγελματικής τους ζωής εκεί.
Στο LinkedIn όμως τις μοιράζονται, και μάλιστα τα δεδομένα είναι πολύ ακριβή.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: suit.gr

http://www.suit.gr/linkedin-einai-to-katallilo-meso/

 

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στα Προσεχή Webinars του EYES...

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα ταξίδι που θα συνδέει τις επαγγελματικές σας φιλοδοξίες με τον κοινωνικό αντίκτυπο; Το Ευρωπαϊκό Έργο EYES ξεκινάει την πολυαναμενόμενη...

Δωρεάν Διαδικτυακή Εκδήλωση: Εφαρμογή και Αναπαραγωγή...

Πληροφορίες Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στη διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Εφαρμογή και Αναπαραγωγή Έργου και Παραδοτέων εκτός των Χωρών-Εταίρων», που θα διεξαχθεί την...

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα: Πώς Αποκτιέται;

της Ευθαλίας Μπουγίδου Ακούγοντας κανείς τον όρο “επιχείρηση” ενδεχομένως αυτόματα φέρει στη σκέψη του και την έννοια του “κέρδους”. Προκειμένου, επομένως, να επιτύχει μια επιχείρηση...

Πρώτη Συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας στον...

Λάρισα, 6 Νοεμβρίου 2023 Η πρώτη συνάντηση της Ομάδας Καινοτομίας, η οποία συστάθηκε και συγκροτήθηκε με σκοπό την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης στη...

Επιχειρησιακή Κουλτούρα και η Διαμόρφωση της

Της Ελευθερίας Χασάπη Οι επιχειρήσεις συνιστούν πολυάνθρωπες ομάδες που χρειάζονται – για να λειτουργήσουν ομαλά- διαμορφωμένη επιχειρησιακή κουλτούρα, ήτοι ένα σύνολο αξιών και κανόνων συμπεριφοράς. Το σύνολο αυτό αποτελεί σύμπλεγμα τεσσάρων παραγόντων,...