by Institute of Entrepreneurship Development iED

Κάνε την Επιχείρηση σου Προσιτή στον Πελάτη με Αναπηρία

του Νικόλα Μπραούλια

Μία από τις διαφορές μεταξύ ανθρώπων με και χωρίς αναπηρία, είναι η διαδικασία των αγορών. Τα ψώνια, όπως λέμε, συνιστούν δυσκολία για τους πρώτους και αναψυχή για τους δεύτερους. Μεγάλο ρόλο στην προσπάθεια μετατροπής μιας επιχείρησης σε επιχείρηση φιλική προς πελάτες με αναπηρία, παίζει το επίπεδο προσβασιμότητας του περιβάλλοντος.

Πώς αλλάζει το περιβάλλον για να γίνει η επιχείρηση φιλική προς τα άτομα με αναπηρία; Αλλάζει τη στάση της σε τρία ζητήματα προσβασιμότητας: τη γλώσσα, την επικοινωνία και τον σχεδιασμό κτηρίου.

Χρήση της Γλώσσας

Ο σεβασμός και η ευγένεια είναι απαραίτητο στοιχείο μίας επιτυχημένης εξυπηρέτησης πελατών. Όταν, λοιπόν, σχεδόν ένας στους τέσσερις (¼) πελάτες είναι ΑμεΑ, ο λεξιλογικός χειρισμός οφείλει να διακατέχεται από τακτ. Έτσι, είτε απευθυνόμαστε διαδικτυακά είτε ζωντανά, πρέπει να προσέχουμε η έννοια του ατόμου να προηγείται της έννοιας της αναπηρίας. Ουσιαστικά, ο χαρακτηρισμός “άτομα με αναπηρία” είναι περιγραφικά ορθός, χωρίς να προσβάλλει ή να φέρνει σε δύσκολη θέση τους πελάτες.

Όσον αφορά ειδικότερες κατηγορίες αναπηρίας, οι σωστοί όροι είναι “χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου” και “άτομα με νοητική αναπηρία”. Άλλες επιλογές, αν και φαινομενικά ακίνδυνες, ρισκάρουν να δημιουργηθεί αίσθημα δυσφορίας στον εκάστοτε πελάτη. Αυτό θα ήταν κακό και για την εμπειρία του ίδιου, αλλά και για το brand της εταιρίας.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Διαχείριση Κρίσεων στις Επιχειρήσεις: Ποια τα...

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Πολλές εταιρείες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με την διαχείριση κρίσεων. Είτε εξαιτίας λάθος εσωτερικών χειρισμών από τη διοίκηση, είτε λόγω εμπλοκής σε κάποιο...

Οι Δεξιότητες ενός Επιτυχημένου Επιχειρηματία

Της Λαμπρινής Κουτσοκέρα Στη σημερινή εποχή όλοι μιλούν για επιχειρηματικότητα, τη στιγμή που το ποσοστό των επιτυχημένων ιδεών είναι πολύ μικρό. Για να επιτύχει ένας...

Τα μυστικά του TikTok Marketing

της Δώρας Τόμτση Το TikTok αποτελεί μια από τα μεγαλύτερες τάσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο καιρό. Λόγω της τεράστιας επιτυχίας που έχει, πλέον...

SEW22: Μια Επιτυχημένη Online Εκδήλωση Αφιερωμένη...

Το Startup Europe Week 2022 με τίτλο «Στα βήματα των επιτυχημένων startuppers» που πραγματοποιήθηκε για ακόμη μια χρονιά στην πόλη της Λάρισας ολοκληρώθηκε...

Έρευνα για την Ανάλυση Αναγκών στην...

Το A.B. iED, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου «WINNER: Women Inclusion through Innovative Social Entrepreneurship practices», σας προσκαλεί να λάβετε μέρος στην έρευνα για...