Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει αλλάξει τον τρόπο που οι εταιρείες ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα. Πολλές εταιρείες αξιοποιούν τις δυνατότητες διασύνδεσης που προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα για να ενισχύσουν την παραγωγικότητα, την καινοτομία, τη φήμη, τη συνεργασία και τη δέσμευση των εργαζομένων τους με την εταιρεία. Από τα πιο εύχρηστα και πλέον διαδεδομένα κοινωνικά δίκτυα είναι το facebook!
Το εν λόγω εργαλείο φέρνει την τεχνολογία σε επαφή με τις επιχειρήσεις, συνδέει τους ανθρώπους με τις πληροφορίες, καθιερώνει πιθανούς νέους δρόμους προς την αγορά και βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες. Το κύριο πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα που προσφέρεται στην επιχείρηση να απευθυνθεί σε αγορά τεράστιου μεγέθους, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς. Δίνει τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να προσφέρει συνεχώς κίνητρα στους καταναλωτές, γεγονός που αυξάνει την πιστότητα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Επίσης, το facebook κάνει εφικτή την παρουσίαση της επιχείρησης 24 ώρες του εικοσιτετραώρου όλο τον χρόνο, μειώνει το λειτουργικό κόστος, ενώ τέλος διευκολύνει την εύρεση νέου προσωπικού. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν σωστά το facebook μπορούν να χτίσουν την εικόνα τους, να αναπτύξουν τις δημόσιες σχέσεις τους καθώς και να δημιουργήσουν ή ακόμα και να επηρεάσουν θετικά τις συζητήσεις που γίνονται γύρω από την εταιρεία τους εκτοξεύοντας την αναγνωσιμότητα και την αξιοπιστία τους.
Παρόλο που το facebook δέχεται καθημερινά κριτικές για τον τρόπο που χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών και τις εφαρμογές που φιλοξενεί, παραμένει το κυρίαρχο εργαλείο για μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Δεν έχει ως μοναδικό στόχο την προώθηση της επιχείρησης αλλά και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές που συνεπώς θα οδηγήσουν στην αύξηση του μεριδίου αγοράς.