by Institute of Entrepreneurship Development iED

Experiential Marketing: Το Προϊόν ως Εμπειρία

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου

Στις μέρες μας, η έννοια του marketing είναι αρκετά διαδεδομένη. Με διάφορες στρατηγικές, οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να αναδείξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να προσελκύσουν πελάτες. Παρόλα αυτά, όταν όλοι ακολουθούν τις ίδιες τακτικές, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος. Οι κλασικές στρατηγικές έχουν πάψει να γοητεύουν το κοινό. Προκειμένου να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο, η αλλαγή προσέγγισης είναι μονόδρομος.

User Generated Content

Μία στρατηγική που κερδίζει έδαφος είναι το ίδιο το κοινό να δημιουργεί περιεχόμενο (content) για το brand. Ονομάζεται User Generated Content και σε αυτή την περίπτωση το κοινό γράφει μικρά κείμενα, τραβά φωτογραφίες και βίντεο και τα ανεβάζει στην ιστοσελίδα ή τη σελίδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησης ή/και τα μοιράζεται με άλλους.

Μήπως Κάτι Λείπει;

Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα, πέρα από το προφανές της μείωσης του κόστους. Ποιος θα μπορούσε να σχεδιάσει το καλύτερο περιεχόμενο για μία επιχείρηση από τους ίδιους τους πελάτες; Βέβαια, ένα σοβαρό μειονέκτημα είναι πως πρέπει να δοθεί η κατάλληλη ώθηση στο κοινό, ώστε να εμπλακεί με αυτό τον τρόπο. Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση το Experiential Marketing.

Τι είναι Experiential Marketing;

Το Experiential Marketing είναι μία στρατηγική, όπου δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες, ώστε οι ίδιοι οι πελάτες να επιδιώξουν να εμπλακούν με το brand. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες δεν καταναλώνουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, αλλά μέσα από αυτό αποκομίζουν μία εμπειρία.

How to

Το experiential marketing έχει συγκεκριμένα βήματα, ώστε να δημιουργήσει την επιθυμητή εμπειρία:

1. Έμπνευση μέσα από την παρατήρηση

Αρχικά, θα ήταν σωστό ξεκίνημα η μελέτη άλλων campaigns που ακολούθησαν αυτή τη στρατηγική. Λαμβάνοντας έμπνευση χωρίς αντιγραφή, μπορεί κανείς να παρατηρήσει αυτά που τον γοήτευσαν και να τα εφαρμόσει στο δικό του project με έναν μοναδικό τρόπο.

2. Η ταυτότητα του πελάτη

Η ουσιαστική γνώση για την ταυτότητα του πελάτη δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για τα επόμενα βήματα. Οι συνήθειες, επιλογές, προτιμήσεις του κ.α. δίνουν το στίγμα της καμπάνιας.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Συνεργασία Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΣΘΕΒ, Πάρκου Καινοτομίας...

Οι πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία Daniel σε όλους τους Νομούς της Θεσσαλίας (Λάρισα, Μαγνησία, Τρίκαλα και Καρδίτσα) έπληξαν ισχυρά και...

Το Health Hub Συμμετέχει και Φέτος...

Η 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), όπως κάθε Σεπτέμβριο έτσι και φέτος, επιστρέφει στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 9 έως τις 17...

InnoHealth Forum 2023: Πρόσκληση Συμμετοχής στη...

Το InnoHealth Forum 2023, η πρώτη υβριδική έκθεση αποκλειστικά αφιερωμένη στην Ηλεκτρονική Υγεία και τις σύγχρονες τάσεις του τομέα της υγείας και του φαρμάκου,...

Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία σε...

Σας ενδιαφέρει η υγεία και η ασφάλεια στην εργασία και θέλετε να αναπτύξετε τις δεξιότητές σας; Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το SAFESENSE+ εκπαιδευτικό πρόγραμμα...

Project Managers: Διαχείριση της Πραγματικότητας

του Στέλιου Αμπατζίδη Οι ανάγκες της επιχειρηματικής κοινότητας αλλάζουν γρήγορα, όπως και η ίδια η κοινωνία. Είναι γεγονός πως τον επιχειρηματικό κόσμο ανέκαθεν χαρακτήριζε έντονη μεταβλητότητα,...