by Institute of Entrepreneurship Development iED

Έρευνα για τον Προσδιορισμό των Παραγόντων που Σχετίζονται με τον Επιτυχημένο Επιχειρηματία

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας συμμετέχει στο έργο με τίτλο «YES: Youth unemployment: fostering Entrepreneurial Skills», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος LDV-Transfer of Innovation. Για τις ανάγκες του έργου θα διεξαχθεί πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα σε κάθε συμμετέχουσα στο έργο χώρα/εταίρο για θέματα που αφορούν στην ανεργία και στην επιχειρηματικότητα των νέων.

Το έργο YES βασίζεται σε δύο καινοτόμες μεθοδολογίες και εργαλεία – ePROF και ePACK -, τα οποία αναπτύχθηκαν με βάση τις ενδεδειγμένες κύριες ικανότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Επιχειρηματικότητα, απευθύνονται σε παρόχους Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και δύνανται να εφαρμοσθούν νέους ανέργους.

Μέσω των δυο παραπάνω καινοτόμων προϊόντων από την Ελλάδα και Λιθουανία το έργο αναμένεται να συμβάλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος της ανεργίας των νέων σε όλες τις συμμετέχουσες χώρες, προκειμένου να τους παρέχει καλύτερη πρόσβαση στην αγορά εργασίας.

Το ePROF αποτελεί μια περιγραφή του επαγγελματικού περιγράμματος του νέου επιχειρηματία και πιο συγκεκριμένα των λειτουργιών, των δραστηριοτήτων και των εργασιών που αυτός/αυτή θα πρέπει να εκπληρώσει κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής διαδικασίας αλλά και των απαιτούμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων. Το ePACK είναι ένα e-learning πρόγραμμα επιχειρηματικότητας, με 8 ενότητες και περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικές δραστηριότητες και φόρουμ. Οι ενότητες αφορούν στα εξής: 1) Η διαχείριση της γνώσης (2) Επιχειρηματικότητα και την έναρξη μιας επιχείρησης (3) Διαχείριση κινδύνων και νομοθεσία επιχειρήσεων (4) Μάρκετινγκ για ΜΜΕ (5) Οικονομικά επιχειρήσεων (6) Διαχείριση επιχειρήσεων (7) Φορολογία ΜΜΕ (8) Επιχειρηματικό σχέδιο.

Μετά την σύνδεση των ePROF και του ePACK προέκυψε ένα ενοποιημένο εκπαιδευτικό περίγραμμα το οποίο αποτελείται από οκτώ εκπαιδευτικές μονάδες (Learning Units).Το έργο, μεταφέροντας τα νέα εργαλεία και μεθοδολογίες, στοχεύει να εξοπλίσει τους παρόχους επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με νέες μεθοδολογίες, εργαλεία και ικανότητες, ώστε να αποτελέσουν τους μελλοντικούς εκπαιδευτές επιχειρηματικότητας προκειμένου να ενισχυθεί η εκπαίδευση της επιχειρηματικότητας σε νέους ανέργους.

Σε αυτό το στάδιο, κάθε εταίρος / χώρα που συμμετέχει στο έργο υλοποιεί πρωτογενή έρευνα με στόχο τον προσδιορισμό της σημασίας της κάθε εκπαιδευτικής μονάδας σε σχέση με τον επιτυχημένο επιχειρηματία. Για την επίτευξη του στόχου αυτού σας καλούμε να συμμετάσχετε στην έρευνα, συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο που βρίσκεται εδώ μέχρι τις 16/08/2013.


Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή.

Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας

Ηρ. Πολυτεχνείου 60, 41335, Λάρισα

Τηλ./Fax: +30 2410 626 943

Email: info@entre.gr

Website: www.entre.gr

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...